sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

YAY OR NAY

Tilasin tässä jonkun aikaa sitten Ebaysta paidan ja se saapui mulle tällä viikolla. Mulla kävi sen tilaamisessa pieni kämmi, tilasin nimittäin valkoisen värin sijasta vahingossa mustan. Aluksi se harmitti, mutta sitä miettineenä ymmärsin, että toi on mustana mulle paljon käytännöllisempi väri. Yksi miinus tossa mallissa tosin on, nimittäin noiden hihojen leveys. Ne on tosi leveät hihansuusta ja ainoa vaihtoehto on pitää niitä noin käärittyinä. Mutta ei se haittaa, mä tykkään tosta joka tapauksessa tosi paljon. Hintaa tuli postituskuluineen noin 15 euroa, ei paha.

Miltä näyttää teidän silmään?

Mitä te ootte tilanneet Ebaysta, mitä sieltä kannattais tilata?

IMG_7647 IMG_7653 Nyt salille rinta- ja selkätreeniä puskemaan ja loppupäivän nautinkin mun ihanasta luksus vapaapäivästä

4 kommenttia:

  1. Upea paita!:) Ja toi kääriminen ei todellakaan näytä pahalta, oikeestaan aika kiva yksityiskohta sekin, eikä siihen kiinnittäis mitenkään erityisesti huomiota jos et ois sanonu erikseen:)

    VastaaPoista
  2. iphonen kuoria ja vaatteita, niin ja KORUJA!! haaha samoja myydään just jossain lindex, gina, h&m, glitter, mutta tupla hintaisena :D zaran vaatteita myös saa sieltä naurettavan halvalla. esim sen skortin (shortsihame) ostin 8dollarilla!!! :)

    VastaaPoista
  3. riikka: Kiitos, ei mustakaan! No hyvä juttu :)

    Anonyymi: Joo iphonen kuoret on varmaan mulla se tuleva ykkösjuttu, niin paljon kivaa sieltä löytyy. Noniin, ens palkkapäivää odotellessa ;-)

    VastaaPoista
  4. kuinka luotettavana pidät sivustoa? :)

    VastaaPoista