perjantai 30. elokuuta 2013

PERJANTAISET

IMG_9089 IMG_8734IMG_8654 IMG_8418 IMG_9065 Hellurei ja ihanaa perjantaita kaikille. Haha, miten musta tuntuu et oon aina perjantaisin postailemassa täällä, kun kaikki muut on varmaan jossain muualla tekemässä oikeesti jotain järkevää.. Musta on kyllä ihanaa nauttia ruhtinaallisesta vapaa-ajasta ja antaa itselleen kunnolla aikaa. Huomenna kuitenkin on edessä kaverin läksiäiset!

Tänään oon kuitenkin ollut niin väsynyt työviikosta, että oon vaan kattonut Siltaa kotona, nukahtanut kesken jakson päikkäreille, hengannut iskän porukoiden luona marjoja keräillen (ja niitä syöden) ja Anne Frankin päiväkirjaa lueskellen (haluan lukea sen ennen Amsterdamin reissua!), kirppisvaatteita roudaten ja tällä hetkellä sängyllä makoillessa ja herkkuja syöden. Suunnitelmissa olis kattoo joku leffa, mutta oon aika huono katsomaan leffoja yksin. Jotenkin aina keksin kaikkea muuta tekemistä enkä jaksa keskittyä siihen kunnolla. Kärsimätön sielu kun oon...

Kaikki huomenna ruttopuistoon ostamaan meidän kirppiskoju tyhjäksi, multa lähti suurin osa vaatteista taas kierrätykseen!

3 kommenttia:

  1. Haha, musta tuntuu että mä oon aina perjantai-iltaisin odottamassa uusia postauksia, mutta melkein kaikki bloggaajat on jossain menossa! :D

    VastaaPoista
  2. petra: Haha no hyvä et joku on!:)

    Jennymerica:Kiitos=)

    VastaaPoista