sunnuntai 22. joulukuuta 2013

But if you’ll really hold me tight, all the way home I’ll be warm

Mun kaikkien aikojen lemppari joululaulu. Rakastan yli kaiken Rajattomien joululauluja, meillä on niiden joululevy ja sitä tulee kuunneltua joka joulu moneen otteeseen <3 Suosittelen kuuntelemaan muitakin heidän biisejään kuin tämän.
feel1feel feel2feel3
Täällä aletaan olla jo ihan valmiina joulua varten. Aamuisen bodypumpin jälkeen kiirehdin tänne kotiin, jossa oltiinkin jo aloiteltu joulusiivoilujen tekeminen. Aloin itsekin hommiin ja aloitin omasta huoneestani, johon olin jo itse halunnut tehdä muutaman muutoksen. Esimerkiksi mulla on ollut muutaman kuukauden tuolla nurkassa Ikean kassi, joka on ihan kauheesti ollut lähdössä kierrätyskeskusta kohti.. Vihdoin sain raahattua sen pois silmistäni ja tää mun pieni huone sai puolitoista neliömetriä lisätilaa (score!). Sen lisäksi tän uuden pöydän raivauksen myötä mulla on ollut korillinen pientä krääsää pyykkikorissa siinä samaisessa nurkassa (joo-o..) ja nyt sain nekin hoidettua piiloon kaappeihin. Kokonaisuudessaan meillä riittää vielä puuhailtavaa, mutta mun huone on jo ihan tip top, jee!

Lahjojakin olen saanut paketoitua ja ne on ihan hyvällä mallilla. Muutama pikkuinen lahja tosin vielä uupuu, hups.. Huomenna ehdin vielä hakea ne, onneksi ne löytyy ihan tosta meidän lähi Cittarista, joten no worries :-) Nyt lähden tekemään kauppalistaa (=menen kirjoittamaan sinne joulutorttutaikinat ja luumuhillot, eihän niitä voi unohtaa) ja jatkan sunnuntai-iltapäivän rentoilua. Ihana joulun odotusta kaikille <3

2 kommenttia:

  1. Voi että miten kauniita kuvia!

    VastaaPoista
  2. Rajattomien joululevy on munkin suosikki ehdottomasti! Montakymmentä kertaa oonkin jo sen viime aikoina kuunnellut :)

    VastaaPoista