tiistai 10. joulukuuta 2013

So now we live beside the pool where everything is good

Tänään käytiin äidin kanssa vähän shoppailemassa joululahjoja. Mukaan tarttui myös vähän juttuja omaan kaappiin - kuinkahan niiltä voisikaan oikein välttyä..
shop
Mä olen todella huono ostamaan meikkejä. Ostan niitä tietysti silloin  kun tarvitsee, mutta sinnittelen viimeisillä jämillä mahdollisimman pitkään. Jotenkin en vaan tykkää meikkien ostamisesta. Vaihtoehtoja on liikaa, eikä ikinä tiedä mikä kaikista niistä pitäisi valita. Tällä kertaa mulla oli hakusessa meikkivoide - ei liian peittävä, mutta kuitenkin sen verran paksu että saa punoitusta ja epätasaisuutta piiloon. Parin eri vaihtoehdon jälkeen päädyin Lorealin True Matchiin. Hintaa oli muistaakseni alle 15 euroa. Saa nähdä millainen tämä on, vaikutti ainakin paremmalta kuin ne kaikki BB- ja CC-voiteet. Ne ei olleet mun mielestä yhtään peittäviä? Onko teillä lemppareita marketmeikeissä?
shop2
Pikkusisko on innostunut leipomisesta ja ostin sille joululahjaksi tällaisen pikkuleipäkirjan - mun mielestä kiva ja käytännöllinen lahja. Itse en suosi krääsän ostamista, vaan haluan että lahjalle tulisi oikeasti jotain käyttöä :-) Suomalaisessa Kirjakaupassa oli paljon erilaisia keitto- ruoka- ja leivontakirjoja todella edulliseen hintaan, kannattaa käydä kurkkailemassa!
shop1
Olen pitkään etsinyt siistimpiä lökäreitä noiden mun vanhojen mustien (tai no nykyään harmaiden krhm..) sijaan. Nyt löysin kivat tummanharmaat rennot pökät Hennesiltä. Kulkevat nimityksellä treenihousut, mutta näistä tulee varmasti mun vakkari duuni- sekä kotihousut! Mukaan tarttui myös alusvaatteita - niitähän ei voi koskaan olla liikaa.
shop3
Tämän kalenterin olen ostanut jo kyllä kesällä Stockmannin akateemisesta ja olin siitä ihan innoissani, kunnes huomasin kalenterin alkavan vasta tammikuussa... Nyt on aika kuitenkin kohta käsillä ja oonkin jo päässyt täyttelemään tuonne tulevia duunivuoroja. Jos kalenteriin voi rakastua, mä oon tainnut tehdä sen - toi on niin herkullinen ja ihana. Sivut on täynnä kauniita kuvia ja ihania mietelauseita! Tota on myös paljon miellyttävämpi käsitellä kuin mun edellistä kovakantista yksilöä.

Missäs jamassa teidän joululahjaostokset on? Mulla on kyllä vielä ihan alkutekijöissä, taitaa taas mennä loppujenkin hankkiminen aikalailla viime tippaan..

4 kommenttia:

  1. Mulla on toi sama meikkivoide ja se on ihanan kevyttä mutta kuitenki peittävää ja suöautuu niin täydellisesti ihon sävyyn :) ja ostin mun pikkusiskollekkin just kokkauskirjan joululahjaks :) noi meidän ryökäleet on vielä niin pieniä mit siinä oli kaikki ohjeet puuron keittämisestä ja munien keitosta aina mokkaruutuihin ja ihan yksinkertasimmatki vaiheet :) ne on innostuneet kokkailusta ja tuntu kerranki fiksulta lahjalta ainaisten lelujen sijaan :)

    VastaaPoista
  2. Emmi: Joo on kyllä ihan hyvää:) Mistä löysit sellasen? Mun pikkusiskokin vasta 8-vuotias, mutta ajattelin että voitais yhdessä tehä noita leivoksia. Olisin halunnut jonkun lasten oman, mutta ei millään löytynyt :-( Samaa mieltä, leluja niillä on jo vaikka muille jakaa.

    VastaaPoista
  3. ihana ajatus, silleenhän ne oppii kun yhdessä tekee :) löysin sen akateemisesta :)

    VastaaPoista