sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Surkeutta surkeuden perään - kaikkea muuta kuin positiivien postaus

Mulla on tosi paska fiilis bloggaamisesta tällä hetkellä. Aion nyt avautua ihan toden teolla - jos ei kiinnosta lukea angstitekstejä, skippaa suosiolla.

 Masentaa todella paljon postausten tahdin harveneminen ja se, että en pääse toteuttamaan tätä juttua sillä tavalla kuin haluaisin. Mulla olis vaikka kuinka paljon intoa käydä kuvailemassa ja muokkailla kuvia, laittaa niitä tänne ja kertoa päivien kuulumisia. Mulla vaan ei yksinkertaisesti ole mahdollisuutta siihen kun olen valoisaan aikaan töissä ja kun tulen kotiin, ei ole mitään tsäänssiä kuvailla yhtään mitään ilman, että alkaa v*tuttaa kaikki ja kuinka huonoja kuvia tulee. Tänään mulla olisi esimerkiksi ollut aikaa lähteä kuvailemaan keskellä päivää, mutta eihän mulla tietenkään ole ketään, kenen kanssa lähteä. Niinpä lähdin yksin kameran, jalustan ja etälaukaisimen kanssa metsään rämpimään. Yritin ottaa kuvia, mutta tuolla pakkasessa etälaukaisin toimii suoraan sanottuna paskasti ja jouduin rämppäämään sitä jokaisen räpsäisyn välillä ainakin 200 kertaa (joo, ainakin melkein). Vähemmästäkin alkaa ärsyttää!

Mulla on niin turha fiilis! En saa aikaiseksi mitään, mitä haluaisin. Saa nyt nähdä mikä tämän blogin tulevaisuus on tän talven kannalta, kun ei hemmetti soikoon voi mitään tehdä.... Ja kyllä, tää talvi on oikeesti ihan pebasta!
oll oll1
Eipä tässä muutkaan jutut oo kauheen hyvin rullannut. Tällä viikolla oon ollut hemo possu ja oon herkutellut niin paljon ettette arvakaan, mulla on huono olo, paska fiilis kaikesta. Onneksi pääsen tänään spinningiin päästelemään höyryjä. Kaikkien lakkojen vastustajana mä kuitenkin tänään päätin olevani karkkilakossa jouluun asti. Pakko päästä irti tästä herkkukierteestä! Ärrrrrrrrr....


5 kommenttia:

  1. Taisin samaistua. Mäkin haluisin käydä kuvailemassa mutta mulla ei yksinkertasesti oo aikaa koulun ja töiden takia, lähen aamulla ku on pimeetä ja palaan illalla ku on taas jo pimeetä. Mulla oli tänään vapaapäivä mutta en vaan jaksanut lähteä kun eilen oli 9 tunnin työpäivä ja viikko on muutenkin ollu lievästi sanottuna kiireinen ja pepusta !

    VastaaPoista
  2. voi rakas oot ihana ja niin aito kun osaat kertoo täällä jos vituttaa! Pusuja ja haleja sinne<3 otetaan skype taas pian? :)

    VastaaPoista
  3. Nää kuvat on ainakin upeita! Älä ota turhaa stressiä blogista kirjota postausideat ylös ja toteuta ku siltä tuntuu :) tiiän et helpommin sanottu ku tehty mutta paljon tsemppiä lempparibloggaajalle! :))

    VastaaPoista
  4. Arvostan ihan helvetisti että osaat olla rehellinen! Niinku kaikki varmasti tietää et blogit näyttää yleensä ihmisten elämät paljon positiivisemmassa valossa. Annetaan vaan tietynlainen kuva ittestä (ja sama tietty pätee facebookissa). Siks on hienoo,ettet sä kainostele olla rehellinen vaan avaudut jos siltä tuntuu. Mä muistan välillä ajatelleeni ku luin blogeja, että vittu mun oma elämä näyttää ihan paskalta bloggaajien elämään verrattuna :D mutta joo, kaikkihan vain ihmisiä ollaan. Mulla oli jossain vaiheessa tarve räpsii ittestäni valokuvia,kun olin ihan hurahtanut photoshoppiin yms, mut sit huomasin et mua rupes vaan turhauttamaan (ja oikeesti vituttamaan), että hirveän harva kuva onnistuu. Vika oli niin valossa ja omasta mielestäni myös omassa ulkonäössä :D nenä näyttää hassulta, korvat näkyy tyhmästi yms muuta itsekriittisyyttä... harmi tietty sua ei bloggaaminen töki eli ideoita on riittämiseen,mut aika (ja valo) ei vain riitä :/ mun mielestä sä postaat edelleen ihan sopivaan tahtiin :) kyl se siitä, välillä on tollaisia hetkii, anna niiden tulla!

    VastaaPoista
  5. aada: Tiiän täsmälleen mitä meinaat! Mutta koitetaan olla ottamatta ressiä :)

    K: <3 We have a deal right? ;-)

    noora: Kiitos paljon tsempeistä:) Oon koittanut laittaa postausideoita ylös, kiitos! :)

    Anonyymi: Musta on hölmöä jos haluaisi tahallaan antaa blogissaan itsestään 'liian täydellisen' kuvan. Mä haluan kirjoittaa tänne just sitä mitä haluan, vähän huonompiakin fiiliksiä. Kiva kuulla että tykkääät siitä! Joo tää talvi on vaan aina niin huonoa aikaa blogille.. Kiitos tsempeistä, yritän parhaani!

    VastaaPoista