keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Beautiful wednesday

beauty2 beauty beauty3 beauty1 beauty4
Keskiviikkoaamuja vaan kaikille! Kuvailin teille mun tämähetkisiä lempparijuttuja ja pari uutta hankintaa viikonlopulta. Mietin tota Lindexin kaulakorua tosi pitkään, mutta oon tosi ilonen että ostin sen - se on ihana! Sainkin siitä heti kehuja kun ripustin sen lauantaina kaulaan. Mulla tulee siitä mieleen Titanicin meren sydän! Peruskorviksistakin on aina pulaa ja kun nämä(kin) olivat -70% alennuksessa, kiikutin ne kassan kautta iloisesti kotiin.

Bloggaamiselle on jäänyt nyt vähemmän aikaa ja toivon että saan skarpattua nyt lähiaikoina. Haluaisin laittaa tänne paljon kivoja juttuja ja kuvia, mutta eipä oo sille hirveästi aikaa. Toivotaan parasta, kaipa teitäkin siellä jonkun verran vielä on? :-)

4 kommenttia:

  1. Vautsi, ihana toi koru :) Ja kyllä me täällä sua vielä seuraillaan! Minä ainakin odotan sun postauksia kuin kuuta nousevaa, oot mun lempibloggari! :D

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia ja toi kaulakoru varsinki :) ootko tykännyt tosta suolakuorinta jutusta? :)

    VastaaPoista
  3. ihana toi koru :) tulee muute ihan mieleen se titanicin koru nyt ku sanoit... waude =)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Kiitos! Et tiedäkään kuinka paljon tämä kommentti piristi mun aamua eilen kun olin lähdössä töihin, kiitos kaunis<3

    Anonyymi: Kiitos, mä tykkään kans! Oon tykänny, se on ihanan tuoksusta ja rakenne ei oo liian hienoa eli kuorii hyvin :)

    JennyMerica: Kiitti! :-)

    VastaaPoista