perjantai 28. helmikuuta 2014

Esittelyssä: Ystäväni tyyli

Hellurei ja hyvää perjantaita vaan kaikille! Tänään mulla oli todellisen huono hius-,naama- ja vaatepäivä joten pysyttelin visusti kameran toisella puolella ja otin ihanasta ystävästäni Sarasta kauniita kuvia. Ajateltiin myös, että voisin kertoa täällä teille mistä hänen vaatteet on hankittu, eli näätte nyt kuinka kivasti yksi ystävistäni pukeutuu!

Itse ihastuin tähän asuun heti ensinäkemältä ja siitä alkoikin hirveät kehut kuinka kauniina neiti olikaan! Mulle kans raikkaita ja pirteitä värejä vaatekaappiin, kiitoos..
sara1 sara4 sara3 sara
Kengät Aleksi13/ farkut Bershka/ takki Pull And Bear/ neule Stradivarius/ huivi Zara/ laukku Tallinnasta

Käytiin Saran kanssa pyörähtämässä Jumbossa ja mukaan tarttui huomisiin juhliin pari lahjaa ja itsellekin raaskin ostaa uuden aurinkopuuterin ja kulmakynän! Mieleni olisi tehnyt ostaa vaikka mitä kivaa, mutta nyt yritän tosissani säästää rahat Lontoon reissulle. Oon miettinyt ostavani uuden meikkivoiteen (vaikka mun nykyinen on ihan uusi, se vaan on huonoa ja väärän väristä), niin olisko teillä ehdottaa jotain hyvää ja kohtuuhintaista meikkivoidetta? Tällä hetkellä mulla on käytössä Lorealin True Match.


Mitä piditte tämän tyylisestä postauksesta? Olisiko tämmöiset useamminkin tervetulleita? :-)

7 kommenttia:

  1. Tykkäsin tosi paljon tosi tän postauksen tyylistä! Lisää tälläsiä :) ihana asu sun ystävällä! :) niin keväistä ja värikästä :)

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus! :) Ystävälläsi on aivan ihana asu! En oo koskaan ennen kommentoinut blogiisi (ennen viime postausta) sillä luulin sen jostain syystä olevan hankalaa, mutta ei se ollutkaan! :D sulla on ihana blogi!! :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Kiitos, pistetään toive korvan taakse:) Niinpä!

    Anonyymi: Eikö olekin! Kiva kun tulit kommentoimaan, vuorovaikutus lukijoiden kanssa on tärkeää! Eihän se niin vaikeaa olekaan ;) Kiitos!

    VastaaPoista
  4. Jotenkin kiva tunnelma näissä kuvissa ja ystäväsi on niin suloinen :') Kengät ja huivi ovat superhienot!!

    VastaaPoista
  5. Millä oot tehnyt ton bannerin? :) Sopii hyvin tähän blogiin, mutta jos kuvan haluisit laittaa niin voisin hyvin kuvitella jotain vaaleeta luonnonläheisiä värejä. :) Mikä kamera sulla muuten on?

    Kivan näköinen asu, ite en tota huivia valitsisi, ja ehkä vähän eri tavalla yhdistelisin, mutta ihanan pehmee ja lämpimän oloinen. :) Kiva vaalea värimaailma! Vitsit kun löytäis itekin jostain kivat vaaleat farkut joissa näyttäis oikeasti hyvältä!!!

    VastaaPoista
  6. Helena Elisabeth: Oon tehnyt sen Photoshopilla. Kiitos, oon joskus kokeillut pitää kuvaa, mutta kun mulla on ollut pelkkä teksti tosi kauan, niin kuvaan on vaikea sopeutua ;-) Kuvaan Canonin 550D:llä!

    Huivi ei ole ihan omaani tyyliä, mutta musta se on niin ihana just kaverin kaulassa! Se tekee asusta omaperäisen:) Sanos muuta, mulla jalat näyttää lähinnä sotalaivoilta tosi vaaleet farkut jalassa :D hehe..

    VastaaPoista