lauantai 1. helmikuuta 2014

Päivä kuvina

Hellurei kaikille! Tänään on ollut vapaapäivä ja päätin kuvata teille ihan vanhojen blogaikojen kunniaksi päivä kuvina - postauksen. Muistatteko, kun vuosia sitten nää oli kovaa kamaa joka blogissa? Mä muistan ainakin ja olin ihan innoissani tästä! Haaste koituikin luultua haastavammaksi, koska enhän mä todellakaan jaksanutkaan kuvata joka ikistä leivänmurusta ja liikettä mun päivästä. Ennen sitä oltiin niin nenä kiinni kamerassa ettei tosikaan :-D Tässä nyt kuitenkin ehkä paremmalla nimityksenä "kuvia päivästäni".
pvkuvina11
pvkuvina10
Heräsin taas todella aikaisin, viikonloppuisin kun on vaikeaa nukkua myöhään aikaisten arkiherätysten jälkeen. Mulle se on kuitenkin ihan fine, koska ehdin tekemään paljon asioita kun herään ajoissa. Hyvään aamuun kuuluu myös luonnollisesti hyvä aamupala - omani koostui tänään hyvästä voileivästä, puurosta, raejuustosta ja pakastemarjoista. Banaanikin piti syödä, mutta en enää jaksanut noiden kaikkien jälkeen :-D
pvkuvina9pvkuvina7
Sitten päästään aamujen luksukseen - ihon rasvaamiseen ja itseruskettavan laittamiseen. Mä en ole pitkään aikaan laittanut mitään päivettäviä voiteita, mutta tänään ajattelin taas kokeilla. Illaksi kun on vähän menoa, niin on kiva olla vähän päivettyneemmän näköinen. Onko totta, että tuota Kicksin itseruskettavaa ei enää myydä, miksi?
pvkuvina6
Olihan sitä vähän pakko peilin edessäkin pullistella, kun kävin eilen pumppaamassa olkapäät ja selän, hehee! Kyllähän ne olkkikset tosta alkaa pikkuhiljaa kasvamaan, ei oo enää pelkät pulkannarut :-D
pvkuvina3 pvkuvina4
Sitten laittautumaan! Kävin taas viime viikolla ottamassa itselleni nämä räpsyttimet ja sitä ollaan taas niin laiskaa meikkaajaa että.. Tänään oli ihanaa ajan kanssa laittaa naamaa kuntoon ennen kun lähdettiin äidin kanssa asioille. Tuo puuterivippa on muuten hiljattain ostettu Seppälästä, ihan super miellyttävän tuntuinen ihoa vasten, mm.
pvkuvina2
Tämän näköisenä pyöriskelin äidin kanssa ympäriinsä - käytiin Tammiston outleteissa ja Jumbossa. Käytiin ostamassa mulle vihdoin KoKo - astiastoa, onpahan nyt jotain astioita mitä raahata omaan kotiin. Jumbossa oli alet vielä käynnissä ja ai että mulla jäi hampaankoloon eräät G-starin farkut, jotka olis maksaneet neljä kymppiä, mutta sieltä oli mun koko loppunut. Damn! Mukaan kuitenkin tarttui pari tosi kivalla alennuksella varustettua korua.
pvkuvina1
Vaikka kuinka väsytti, raahauduttiin äidin kanssa vielä salille. Tehtiin ihan rentoa aerobista puolisen tuntia, mulle muutamat leukatreenit ja sen jälkeen mentiin saunaan rentoutumaan. Mun pitäis oppia vetämään välillä tämmöisiä easyja treenejä, tekis välillä ihan hyvää. Mulle on luksusta pestä salilla hiukset ja ihan rauhassa kuivailla niitä yms. Tänään sain nauttia just sellaisesta luksuksesta!
pvkuvina
Nyt kun on hirveän monta velvollisuutta tänään hoidettu (kheh), annan itselleni luvan rentoutua vielä myöhään yöhän asti. Tänään olis juhlittavana parit erinäiset kissanristiäiset - mitäs muutakaan lähtee laukussa mukaan kuin mun lemppari valkkaria <3 Toi on muuten ihan sairaan hyvää toi uusi Kinder Bueno, suosittelen suklaalovereille.

Ihanaa lauantaita kaikille, olitte sitten vaan ihan kotosalla tai muualla heilumassa!

2 kommenttia:

  1. ihana kata ja ihanat ripset <3 joo noita kicksin ruskettavia ei myydä enää, kun niissä oli jotain kiellettyä ainetta :D mut helmikuun alus kicks lanseeraa uuden ir:n, jonka pitäs olla melkeenpä sama kun toi :) tai näin ainaki kuulin!

    VastaaPoista
  2. Jannina: Kiitos<3 Aijaa okei, mut hyvä et tulee uusi kauppoihin!

    VastaaPoista