perjantai 7. maaliskuuta 2014

Friday stay here and let me love you

Tänään lähdettiin Assin kanssa stadiin aika ekstempore reissulle ja vähän kaikkea tuli puuhailtua. Tässä kuitenkin vähän asukuvia ennen muuta ohjelmaa!
ber
neule Bik Bok/paita Vero Moda/ koru Espanjasta/housut JC/kengät DinSko/laukku Michael Kors/huivi Cubus
ber1 ber4_
Huuliin pääsi pitkästä aikaa vähän väriäkin ja valitsin väriksi Amsterdamista ostetun Hema-merkkisen huulipunan - hintaansa nähden (4e) on kyllä tosi hyvää. Hiuksiakin jaksoin pitkästä aikaa kiharrella sillä Pearl Wandilla ja oon nyt oppinut tekemään sillä haluamiani kiharoita, jippii.
ber5
ber6
Heti stadiin päästyämme mentiin syömään Morrison's- nimiseen raflaan. Tää on mun lemppari paikka ja käydään täällä syömässä aika usein, varsinkin poikaystävän kanssa. Hinta-laatu-suhde on kohdillaan, tunnelma on käsin kosketeltava ja henkilökunta on ammattitaitoista. Tällä kerralla vaan tuli muutamia sähellysmomentteja (ravintola oli taas ihan tupaten täynnä), mutta muuten palvelu on ollut moitteetonta. Ainoa miinuspuoli on, ettei tänne voi tehdä ollenkaan pöytävarauksia ja jonot saattaa joskus olla aika pitkätkin.

Syötiin tällä kertaa mulle ainakin uusi valkosipulihamppari - ai ettäh!!! Ihan perskuleen hyvää ja pitkästä aikaa kun vetää tollaista niin kylläpä maistui hyvälle.. Minkä tahansa annoksen olen tuolla ottanut, niin aina on hyvää ollut. Suosittelen lämpimästi!
ber9
"Hei oota älä syö enempää ku mä unohdin ottaa valokuvan!!"....

Ruokailun jälkeen suunnattiin Stockmannille etsimään meikkejä, päästiin oikein moneen otteeseen testailemaan uusia huulipuniakin. Sellaisen etsiminen osaa olla kyllä hankalaa, ainakin kun mä oon aika hankala asiakas (emmä ny oikeen tiiä millasta haluun, no sellasta arkeen, ja sit kans mitä voi laittaa juhlaan, ei liian tummaa, tää on liian pinkki, öööö..) ja vaihtoehtoja on ainakin tsiljoona. Tältä reissulta ei mulle tarttunut punaa mukaan, mutta aion kyllä käydä ostamassa jonkun vähän laadukkaamman merkkisen huulipunan ennen noita Stockmannin kauneuspäivien loppumista.

Meillä meinas tulla kiire muille kaupoille, kun jäätiin sinne huulipunien lumoon niin pitkäksi aikaa. Ehdittiin kuitenkin vielä käymään Kampin kauppoja läpi ja mä löysin jotain tosi kivaa! Olen pitkään etsinyt erästä vaatekappaletta ja nyt täydellinen käveli vastaan. Se esittelyssä myöhemmin.
ber8
Lopuksi mentiin vielä juomaan lasilliset valkkaria Memphikseen, mikä kyllä kruunasi tämän meidän shoppailuillan. Yhdet jäi todellakin vain yhdiksi ja lasillisten jälkeen suunnattiin takaisin kotiin. Nyt makoilen sängyssä musiikkia kuunnellen koira kainalossa (voi kun se tuhisee suloisesti tossa), kohta menen onnellisesti nukkumaan. Hyvää viikonloppua kaikille <3

Mitä piditte postauksesta? Itse olen nykyään vähän sitä mieltä, että en tykkää sekoittaa eri juttuja keskenään (päivän asut, päivän tekemiset yms), mutta nyt olen yrittänyt sekoittaa niitä postausten monipuolistamiseksi. Tykkäättekö te yksinkertaisesta tyylistä, vai että voi miksailla juttuja keskenään?

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus!! :) ja ihanat kiharat! Saako udella et minkä hintaiset esimerkiksi noi hampurilaisateriat mahtoi olla :) ? Näyttää niin hyvältä!

    VastaaPoista
  2. oli tosi kiva postaus tälläne monipuoline : ) ne asut on niin pelkkää pintaa et tässä vähän ees tarkemmin fiiliksiä ym : )

    VastaaPoista
  3. Tykkään et kaikki sekoitellaan ja tietenkin erillisissä postauksissa voi perehtyä tiettyihin asioihin :) Mut tämmöset antaa kokonaisemman kuvan päivästä.

    VastaaPoista
  4. Ootte tosi kauniita! Onko Assilla blogia? :)

    VastaaPoista
  5. Tykkään tosi paljon tästä postausvauhdista :) ja itse henk.koht. tykkään enemmän kun yksi postaus käsittelee tavallaan yhtä aihetta, less is more!

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Kiitos! Ne on sellaista 15 euron luokkaa, riippuu vähän:) Vähän kalliimmat kuin normisti ehkä mutta on kyllä sen arvoisetkin!

    noora: Kiitos mielipiteestä! :)

    RRiikka: Okei, kiva kuulla :) Täytyy koittaa vähän monipuolistaa..

    Anonyymi: Kiitos ihana! Noh, ei hän sitä ainakaan yhtään päivitä :-D

    Anonyymi: Hyvä, että panostus huomataan! Itse olen samaa mieltä, ainakin pääosin, mutta vaihtelu virksitää. Tykkään nimittäin itsekin lukea jotain tiettyä aihetta käsitteleviä postauksia :)

    VastaaPoista