sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

I love this feeling

uuaa3 uuaa1 uuaa2 uuaa uuaa5
Tällä hetkellä jännittää pirusti! Huomenna olis lähtö Lontooseen ja mä en ole aloittanutkaan pakkaamista - paitsi ajatuksen tasolla. Vielä täytyis saada se toiminnallinenkin puoli mukaan heh.. Mä jotenkin vaan pidän pakkaamista tosi tylsänä, aina vitkuttelen sitä mahdollisimman pitkään ja pakkaan vasta kun on ihan pakko. Sekin myös nyt varmasti vaikuttaa, että olen huidellut koko viikonlopun sukulaisilla ja poikaystävän luona, enkä nyt kotiin tultuani jaksaisi heti aloittaa uutta urakkaa.. Kyl mä kohta meen, lupaan!

Muuten on kyllä ihan mieletön fiilis. Lähes kahden viikon loma alkoi perjantaina, enkä vieläkään osaa oikein sisäistää ajatusta a) monen monesta vapaapäivästä ja b) huomenna koittavasta lähdöstä. Kaipa se aina menee niin, että kun jotain on odottanut todella kauan, ei sitä osaa uskoa todeksi kun sen aika koittaa. Pääasia on kuitenkin, että hyvillä fiiliksillä ollaan lähdössä! :-)

Nyt mä painun tonne pakkailemaan, kaipa sekin täytyy hoitaa pois alta ennen reissua :-D Blogissa hiljenee nyt aikalailla, mutta mua voi seurata Instagramissa nimellä katarinaruusu - sinne päivitän varmasti ihan hirveästi kuvia!

7 kommenttia:

  1. Nyt pakkaamaan prkl!

    -Matkakumppani

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi sulla! Oot tosi kaunis ja hehkut oikeen onnellisuutta. Ihanaa matkaa!

    http://allmydreamsiwanttodo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. luhtamuija: Sain jo pakattuu ihan sikanopee!!!

    iris munkki: Voi kiitos todella paljon, sait hymyn huulille! :-)

    VastaaPoista
  4. Ihanaa matkaa, nauttikaa lomasta ja ottakaa kaikki irti! :)

    VastaaPoista
  5. voii aivan ihanaa lomaa!!! <3 terveisin kateellinen! :-D

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Kiitos paljon, tarkotus olis:)!

    Laura: Kiitos<3! Nooh laittelen paljon kuvia nii saat tehä mielikuvaharjoituksia ;)

    Katariina: Kiitos paljon ihana!:)

    VastaaPoista