maanantai 14. huhtikuuta 2014

random monday pictures

fiji2 fiji3 fiji fiji1
1// Mun uusi ihana kukkapanta, jonka ostin Englannista. Mä haluan päästä käyttämään tota, mut kaipaisin vaan vähän kesäisempiä ilmoja sitä varten! 2// My baby, Lontoosta sekin.. Pitkään harkittu ostos pääsi vihdoin mun omistukseen, enkä vois olla enempää tyytyväisempi. Tuon tyylinen laukku menee kaiken kanssa! 3// Mä ostan ulkomailta aina kotiinviemisiksi jonkun kivan vesipullon ja tää pääsee kyllä kevyesti hienoimpien joukkoon! Ihanaa vaihtelua perus fanta- ja kokispulloille. 4// Ostin hulluilta päiviltä kirjan (jonka tajusin jo omistavani, mutta se on unohtunut kaverille lainaan, anyways), jonka olen päättänyt lukea loppuun asti. Olen aiemmin lukenut kyseisen kirjailijan Tiikerilapsi- kirjan ja se on kyllä yksi parhaimmista ikinä. Suosittelen lämpimästi, jos tykkää lukea vähän psykologisempaa ja vieläpä tosielämään pohjautuvaa kirjallisuutta.

Tää päivä on mennyt paremmilla fiiliksillä kuin viime maanantai. Duunin jälkeen pirteänä salille, treenipäiväkirjan täyttelyä (siitä saa kyllä niin paljon enemmän boostia koko hommaan!), infrapunasaunomista, siskon luona hölläilyä.. Nyt aion jatkaa eilen kesken jäänyttä Piiat - elokuvaa ja nauttia siitä, että meidän toinen hauvavauva tuli kotiin yli kuukauden jälkeen! Toinen on tehnyt monta pentua tässä välillä ja on ollut kyllä niin hirmuinen ikävä <3

7 kommenttia:

  1. Tuo kukkapaita on aivan ihana! :) Mäkin haaveilen tuollaisesta. :>

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
  2. Torey Haydenin kirjat on aivan loistavia, ja varsinkin just tuo kyseinen kuvassa oleva kirja. :-) Suosittelen ton kirjan lisäks myös Aavetyttöä, se oli kyl semmonen kirja et veti hiljaseks!

    VastaaPoista
  3. kivoja kuvia! (-: torey haydenilta suosittelen myös ehdottomasti häkkipoikaa! tosi hyvä kirja, vaikken ite mikään lukuihminen olekaan (-:

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Kiitos :-)!

    Milla: Niitä oli joka nurkan takana tuolla Englannissa <3..

    pipsa: Joo, vaikuttaa tosi hyvältä. Täytyy katsastaa myös Aavetyttö, kiitti vinkistä :-)

    Pauliina O: Kiitti! Voi että, tässähän on jo monta kirjaa lukulistalla. Kiitti vinkistä :-)

    VastaaPoista
  5. Siis eikää!! Oon kattellu tota laukkua varmaan puolentoista vuoden ajan täällä turun stokkalla :D niiiiin ihana ettei mitään järkeä ♥

    VastaaPoista
  6. Sira: Joo, mäki olin kuolannu tota jo ainakin puoli vuotta ja vihdoin raaskin ostaa sen omaksi <3

    VastaaPoista