torstai 26. kesäkuuta 2014

Everything is looking up, everybody up now

Well hello there! Tänään mulla on ollut vapaapäivä ja oon käyttänyt sen hyvin hyödykseni. Aamulla treffattiin Kristan kanssa kuvailun ja kahvittelun merkeissä Kasvitieteellisessä puutarhassa. Innostuttiin vähän noiden kuulokkeiden kanssa hahaa! Krista sai taas räpsittyä musta tosi kivoja kuvia, ihana kun toisella riittää intoa ja kiinnostusta kuvailuun. On niin kiva olla sellaisen kanssa kuvailemassa, joka oikeasti jaksaa ottaa vähän enemmän kuin kaksi kuvaa ja esittää omia näkemyksiä kuvista. Tiedättekö tunteen?

Kuvailujen jälkeen lähdin Heinin kanssa salille, jossa tehtiin neidin laatima tehokas toiminnallinen treeni. Nyt kyllä lihakset huutaa hallelujaa! On sellainen lötköpötkö olo, että tää loppuilta taitaa mennä vaan makoillessa. Aloitin katsomaan Suitsia kun katoin jo Orange Is The New Blackin loppuun - aina kun on pakko olla joku sarja kesken :-D Onko teillä suositella jotain hyviä sarjoja tai elokuvia katsottavaksi?
kasvikasvi4kasvi1kasvi3kasvi2

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! :) Suits on ihan paras!!! Ollaan katottu poikaystävän kanssa kaikki ne Netflixin (ja Jenkkien netflixin) jaksot, tuskallista odotella lisää... Nyt oon saanut jotenkin huijattua poikaystävän katsomaan mun kanssa Awkwardia, heh :D Vähän tollanen hömppäsarja, mutta ihanaa kun ei tartte ajatella mitään sitä katsoessa!

    VastaaPoista
  2. Mistä toi tummansininen paita on? :)

    VastaaPoista
  3. hahah noi mun sukat jotka pilkistelee tuolta..XD häiritsee!!!!

    VastaaPoista
  4. Katariina: Kiitos paljon! :) Joo se Suits on kyllä tosi hyvä, vaikkakin tosi erilainen mitä oon tottunu kattoo, eikä ihan samalla tavalla koukuta. Awkward on just hyvää hömppäviihdettä kun sille päälle sattuu :-D! Vähän sama ku mulle joku Geordie Shore...

    Anonyymi: Se on ostettu Primarkista :-)

    K: Haha no pikkuvikoja, ei se haittaa! Mä en ainakaa huomannu :D

    VastaaPoista