torstai 12. kesäkuuta 2014

Off to Stockholm

packpack2pack1pack4
Hejsan! Täältä pakkaustunnelmista päivittelen.. Turhauttavaa, kun en koskaan tiedä mitä pakata! Varsinkin nyt kun Tukholmaan on luvattu sekä lämmintä että kylmää ilmaa, on asujen miettiminen tuplasti vaikeampaa. Odottelen Henskua tänne meille niin se saa antaa mulle arvokkaita vinkkejä heheh. Ekassa kuvassa näkyy mun ihana passikotelo, joka pääsee nyt taas tositoimiin kun mennään lentämällä. Olin pitkään himoinnut jotain kivaa passikoteloa ja vihdoin löysin sellaisen viimeisimmältä Englannin reissulta. Nyt kun oon alkanut reissailemaan suhteellisen säännöllisesti, on kivempi kanniskella kaunista passia mukana. Turhamaista ehkä, mutta mua se piristää!

Aika koomista, etten oo saanut edes edellisen ulkomaanreissun kuvia purettua tänne teidän nähtäväksi ja seuraavaa reissua jo pukkaa! Seuraavaksi kuitenkin luvassa Tukholma-kuvia yllin kyllin - ehkä paremmalla menestyksellä kuin niiden edellä mainittujen kanssa! :-)

1 kommentti: