keskiviikko 6. helmikuuta 2013

WE DON'T NEED NO EDUCATION

Muutama hassu kuva mun eilisaamusta ennen kuin lähdin käppäilemään (bussilla menin hullun lumimyrskyn takia) salille ja sieltä sitten jatkoin kirjastoon lukemaan. Hyvän treenin jälkeen ajattelin lukemisen onnistuvan, mutta olinkin niin energinen ja malttamaton, etten jaksanutkaan kauaa lukea. Sieltä sitten lähdettiin poikien kanssa metsästämään maaleja penkkareiden banderolleihin, vastuussa kun ollaan. Ärsyttää, kun oon ilmoittautunut joskus syksyllä vapaaehtoiseksi näihin penkkarijuttuihin. Ei sitten tullut ollenkaan mieleen, että tässä penkkareiden alla olis paljon muutakin tekemistä? No eipä näköjään.

Tänään saatiin äidinkielen prelejä takasin ja jos teen kirjotuksissa yhtä hyvän suorituksen, niin pitäis sieltä vähintään se M tulla! Olin niin iloinen, kun sainjustsellaset pisteet mitä olin tavoitellutkin. Nyt vaan kova tsemppi perjantain tekstitaidossa, ettei pisteet ainakaan kauheesti tippuis. Jännittääkö teitä jo kovasti perjantainen koitos? Mua ei ihme kyllä hirveesti kuumota, se varmaan iskee vasta huomenillalla tai perjantaiaamuna.. :-D Tsemppiä vielä viimeisiin lukemisiin, mä tosin painelen tästä kohta keskustaan päin elokuvaa katselemaan, tsaukkis!

9 kommenttia:

  1. helvetti kauhistuttaa et aiheeks tulee jotain ihan skeidaan, kulttuuria taidetta, runoja tai sellast..

    VastaaPoista
  2. anonyymi: Äläpä muuta sano! Runot on sellanen nou nou et toivon et ne jäis tänä vuonna pois :-D

    VastaaPoista
  3. jooo runot ois munki painajainen.....

    VastaaPoista
  4. Paljon tsemppiä koitokseen! Omista kirjoituksista jo jokunen vuosi aikaa (köh köh :D) ja mua ainakin jännitti! Mutta hyvin se menee, ihan varmasti! :)

    VastaaPoista
  5. Sama täällä, aiheet jännittää mutta muuten oon kyllä ihan rennoilla mielin :D Oon jopa saanut luettua äikkää aika hyvin ja lisäks preli meni aika nappiin, vaikka aluks olinkin vähän kauhuissani! Ja mäkin oon vastuussa penkkareista, oon tiedottaja... On kuuluteltu, lähetelty wilma-viestejä, soiteltu ympäriinsä ja pidetty infoja koulussa. Huh, mikä homma! Mutta toisaalta saapahan sit ainakin varmasti ihan superkivat penkkarit ja jatkot! ;) Onnea perjantaille, toivottavasti menee hyvin! :)

    VastaaPoista
  6. Mulle pamahti äikän prelistä Laudatur ja todella toivon että menisi yhtä kivasti oikeat kokeet! Toivottavasti tehtävänannot ovat selkeitä, ei kiitos runoja, absurdeja novelleja tai jotain yltiö pitkiä pohjatekstjä, kiitos! :--D

    VastaaPoista
  7. runoja kuulemma varmaa tulee koska ne on helppo juttu ytl:lle ku on nii vähän aineistoo :D pahinta on joku kuivan kolumnin erittely..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tolla logiikalla siellä saisi luvan olla mainos :-D Toivottavasti olisikin!

      Poista
  8. M: Kiitos :)

    Katariina: Onnea myös sulle! Joo, kohta on tää kaikki hoppu onneks ohi..

    Anonyymi: Wau, pidä sama tsemppi oikeessakin kokeessa! Tsemiä :-)

    Anonyymi: Jep, pitää täään vielä kerrata se runon analyysi kunnolla kaiken varmuudeksi!

    Anonyymi: Kyllä, samaa mieltä!

    VastaaPoista