keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

"MATERIALISMIONNELLISUUS"

..On mun päivän sana. Mukaan shoppailureissulta lähti nimittäin mukaan super-rakkautta ensisilmäyksellä Zaran farkkuliivi (39,90e) (kattokaa kuinka täydellinen se on!) ja Hennesin jo pidempään hypistelemäni rannekoru (6,95e). Mä harvoin ostan mitään 'rohkeita' vaatteita ja oon aika turvallinen pukeutuja, mutta tuon liivin kohdalla mä vaan en voinut pitäytyä mun entisessä tyylissä. Rakastan sitä niin paljon, ettei mitään rajaa! On se kummallista, että jokin vaate voi tehdä itselleen näin hyvän mielen.Rannekorun kaltaisia värikkäitä juttuja asujen piristeeksi olenkin jo pidemmän aikaa etsinyt ja tää on just sellanen hyvä pieni väriläiskä. Lisää haluan, ja paljon! Hakusessa olis vielä joku ihana statement -koru, still looking..
Mitä sanotte ostoksista?

Ps. Ai vitsit kun mua ärsyttää  - videoiden lataaminen ei koskaan tunnu onnistuvan. Teen videon pienimmällä mahdollisella kuvanlaadulla, laitan sen youtubeen lataamaan ja jätän koneen päälle ja kun tuun takaisin koneelle, videon lataus on epäonnistunut. Onko joillain jotain sellaisia tekniikoita canonin kameroilla kuvattuihin videoihin, ettei niissä joko a) mene koko päivää ladata tai b) ne jopa ehkä onnistuis ne lataukset? Nimimerkillä videon teille kuvannut ja sen lataamisessa jälleen epäonnistunut.

5 kommenttia:

  1. Vitsi tosi kiva liivi! Tulis jo kesä!! :D

    VastaaPoista
  2. oi vitsi kuinka kiva toi farkkuliivi!

    VastaaPoista
  3. Määkin ostin pari kuukautta sitten Ginasta täydellisen farkkuliivin, ja olen siitä vieläkin onnellinen. :--D Oon täysin rakastunu farkkuliiveihi! Tuoki on iha mahottoman ihana :-)

    VastaaPoista
  4. ihana liivi. voiz ostaa saman xd -kikkakka

    VastaaPoista