maanantai 11. maaliskuuta 2013

SUTSI SATS

Tältä näyttää tämänpäiväinen ohjelma (äidinkielen esseekokeen lisäksi, jätetään sen läpikäyminen näiden sulkujen sisään)! Olen nyt jonkun aikaa harkinnut kuntosalin vaihtamista, sillä mulla on ollut jo pitkään ikävä laadukkaita ryhmäliikuntatunteja. Mun vanhan salin tunnit oli vähän mitä oli, eikä niiden valikoimista löytynyt mulle juurikaan mitään kivaa. Elixialle en halunnut mennä, vanha asiakas kun jo olen, niin mietiskelin SATS:ia. Oon kuullut, että siellä on laadukkaita tunteja ja sitäpaitsi - paljon erilaisia tunteja mitä muualla ei ole!

Kävin kokeen jälkeen Tikkurilan toimipisteessä vähän kyselemässä hinnoista yms. ja sain itselleni tutustumiskerran tälle päivälle. Valitsin heti cycling- tunnin, se on ollut yksi sellainen jota olen jo pitkään ikävöinyt. Pakko sanoa, etten kyllä hetkeäkään epäröinyt liittymistä, sen verran laadukkaalta vaikutti, niin tilat kuin tunnitkin. Nyt mulla on tuonne siis 12kk sopimus ja opiskelijakortilla se maksaa 52e/kuukausi. Saman verran kuin toi mun edellinen pikku sali, hah! Hyvä valinta, todellakin.

Onko siellä ruudun toisella puolen SATS:in asiakkaita? Kertokaa vaikka mikä on lempituntinne ja mitä suosittelette mulle? Tuolla on niin paljon uusia tunteja, että en yhtään tiedä mistä kannattaisi aloittaa. Olis ihanaa, jos auttaisitte mua pääsemään liikkeelle :-) Mulla on liikuntamotivaatio nyt äärettömän korkealla, kun nyt vihdoin kahden viikon sairastelun jälkeen alan olla jo salikunnossa, jippii! Tänne voi sitten alkaa tulla enemmän treenipostauksiakin, miltäs kuulostaa?

Palaillaan, heippa!

1 kommentti:

  1. Joo enemmän treenipostauksia! Ne erottaa sun blogin kivasti massasta ja on aina mielenkiintosia :)

    VastaaPoista