lauantai 6. huhtikuuta 2013

URHEILUPÄIVITYS

Mun selkä. Toivon, ettei tähän tule mitään sellaista kommenttia, että "luuletko ton olevan jotenkin ihmeellinen" tai "aika perus selkähän tuo on".. Mä en nimittäin kuvittele tästä kuvasta yhtikäs mitään! Ajattelin vaan yksi päivä ihan huvin vuoksi ottaa tällaisen kuvan, jotta saisin vähän kuvaa, miltä mun selkä tällä hetkellä näyttää. Mä en nimittäin oo ikinä ottanut mitään kuvaa selästä/ollenkaan mun kropan 'takaosasta', enkä siis tiedä, olenko periaatteessa kehittynyt vai en. Mutta uskon kuitenkin, että mun selkä on paljon paremmassa kunnossa kuin ennen, sillä oon nyt jo jonkun aikaa sitä kunnolla treenannut ja oon saanut nostettua painoja liikkeitä tehdessäni. Mä oon kyllä näkyyn ihan tyytyväinen, sillä mun tavoite onkin ollut saada siihen vähän lihasta ja suurimmaksi osaksi vaan kiinteyttää. Miltä teidän silmään näyttää? Olkaa armollisia.. :-D
Tänä viikkonloppuna en oo kyllä päässyt urheilemaan, sillä on ollut tosi flunssanen olo. Oon käynyt kyllä molempina aamuina reippaalla kävelyllä ja koettanut sillä vähän pitää kuntoilufiilistä yllä. Herkutellut olen myös, mutta oon oppinut olemaan potematta siitä huonoa omaa tuntoa. Oon oppinut, että elämästä tulee nauttia niin kuntoilun ja muiden terveyttä edistävien asioiden nimissä, kuin myös kohtuullisen alkoholin käytön ja herkuttelunkin merkeissä :-) Kiinnostaisi myös tietää, kuinka usein te juotte alkoholia? Tuntuu, että omassa ystäväpiirissäkin on niin paljon eroja sen suhteen, kuinka usein kuppia kallistaa. Joka viikonloppu vai kenties pari kertaa vuodessa?

Mitä mieltä te ootte tästä asiasta? Sallitteko itsellenne herkkuja ja kuinka paljon? Mä pyrin pitämään herkut viikonlopuissa, mutta sokerihiiri kun olen, se ei aina onnistu. 

11 kommenttia:

  1. Hyvältähän toi näyttää! Pitäis itekkin alkaa ottaa kuvia, jotta vois sitten myöhemmin vertailla... Ois muuten kiva, jos voisit laittaa tänne ihan tarkasti sun treeniohjelman? Vaikka kuvien kanssa jos viitsit ja kertoisit painot ja kuinka usein ja suunnilleen miten paljon niitä kasvatat :-)

    VastaaPoista
  2. Itselläni tulee vähän vuodenajasta riippuen käytyä juhlimassa about kerran kuukaudessa. Välillä useammin välillä harvemmin. Kuitenkin kun urheilun ja oman kropan saralla on tiettyjä tavoitteita niin poden kyllä aina huonoa omaa tuntoa jos lähen vähän rilluttelemaan :D Mutta välillä tulee sellainen olo että haluaa pistää aivot narikkaan ja pitää hauskaa ;) Mutta en siis kuitenkaan tarkoita etteikö ilman alkoholia voisi hauskaa pitää :PP

    VastaaPoista
  3. Voin samaistua kyllä just kaikkeen mitä kirjotit tosta, että myös herkuttelusta pitää nauttia. Ennen mä olin tosi tarkka siitä että ei karkkia tai mitään, mutta sitten mietin että en jaksa elää sillä tavoin etten mitään hyvää voisi syödä, joten kohtuudella kaikkea on mun mielestä hyvä! Pyrin myös pitämään herkuttelut viikonlopussa, mutta toki joskus sekin pettää :-D Alkoholin suurkuluttaja en ole ja baarissa käyn vain sillointällöin, viikonlopun baarireissu tuntuu nimittäin vielä puolenkin viikon jälkeen treenissä.. :-D

    VastaaPoista
  4. Riippuu kyllä paljon, miten usein tulee juotua ja missä määrin! Vuodenvaihteen jälkeen olen ehkä vähän ratkennut liiaksikin, kun olen ollut miltei 10kertaa jo kunnon humalapäissä. Tosin on myös viikonloppuja, jolloin ei tule juotua, vaan lähinnä makoiltua poikaystävän kainalossa tms. Alaikäisenä join muutaman kerran vuodessa, täytettyäni 18 ehkä kerran pari kuussa. Tämäkin tosin vaihtelee paljon, miten on lomaa jne!

    VastaaPoista
  5. itse oikeastaan en juo alkoholia enää kuin kerran kuussa jos edes silloinkaan! olen vähentänyt alkoholin käyttöä tosi paljon huomattuani kuinka se a.) lihottaa b.) vie rahaa.
    Nyt on ihanaa kun voi esim. viikonloppuna suunnata shoppailemaan ja ostamaan vaikka sillä 50 eurolla ihania treenivaatteita, kun muillla sama summa menee kurkusta alas taivaantuuliin! :)

    VastaaPoista
  6. tuleehan sitä välillä juhlittua..t. olen taas krapulassa :DD

    VastaaPoista
  7. Näyttää ihan huippuhyvältä! :-)

    VastaaPoista
  8. Mun poikaystävä ei juo ollenkaan ja mäkin meen samoilla linjoilla :) Meillä ei oo kummallakaan mitään tarvetta juoda ja rahaa säästyy. Tottakai juhlissa esim. lakkiaisissa juon skumppaa tms että siinä mielessä en oo täys abso ;)

    VastaaPoista
  9. Juon melkeen joka viikonloppu edes muutaman, koska kaveriporukkani on sellainen. Eikä ole huono omatuntokaan :)

    VastaaPoista
  10. anonyymi: Kiitos paljon! Kannattaa, mua harmittaa kun en oo tajunnu ottaa pahemmin ennen-kuvia :) ja voin harkita tuota juu, ainakin suurpiirteittäin voin treeniä kertoa. Mä nimittäin vaihtelen treenejä aika usein, kun kyllästyn nopeasti :-D

    Kiitos kaikille vastauksista, huomaa jo tässä kuinka erilaisia kuluttajia meistä löytyy! Sen kyllä huomaa heti jos on ollut viikonloppuna juhlimassa, ei viikon alussa pääse heti kunnon rytmiin treenienkään kanssa.. Itse haluaisin käyttää alkoholia vähän vähemmän ja oon siinä kyllä nyt lähiaikoina onnistunutkin :-)

    VastaaPoista
  11. Nyt olen juonut uudenvuoden jälkeen jokainen viikonloppu vaikka aina ei kunnollista humalaa olekkaan ollut mutta aina on tullut jotain otettua ja täysi-ikää en ole edes vielä täyttänyt.

    VastaaPoista