keskiviikko 11. syyskuuta 2013

HE SAID TO BE COOL, BUT I'M ALREADY COOLEST

IMG_9671 tiger IMG_9666
neule kirpputorilta/ liivi Zara/ koru Ebay/ laukku isoäidiltä/ housut Only/ kengät Lontoosta/ huivi Forever 21

Vietettiin tänään Loden kanssa rentouttava shoppailupäivä Helsingissä! Käytiin aluksi aamupalalla Fazerilla (oh god miten se on aina niin ihanaa..) ja sen jälkeen kierreltiin kauppoja, mulla oli nimittäin muutama juttu mitä kuumeisesti halusin löytää. Muistatteko kun puhuin etsiväni vaaleita farkkuja? Nyt löysin sellaiset ja vieläpä kaupasta josta en ikinä uskonut niitä löytyvän - nimittäin hennesiltä! Ostin myös ihanan huivin syksyksi ja talveksi, sekä muutamia pieniä juttuja. Ostosten esittely myöhemmin! Mulle saapui myös tänään se mun Fitnesstukun paketti, oi voi kun mulla oikein sormet syyhyää näiden postausaiheiden kanssa ;-)

Nyt kun on housut saatu kondikseen, on luvassa syyssaappaiden hankinta. Kaupoissa on paljon ihania saappaita, jotka voisin itselleni kelpuuttaa. Toistaiseksi ei ole kuitenkaan löytynyt itselleni sopivaa paria, mutta sovittiinkin lähtevämme kenkäjahtiin joku toinen päivä. Miten tää aina tuntuu samalta, että joka syksy täytyy aina hirveästi ostaa uutta kamaa? Ei mua muuten haittais, mutta rahaahan siinä tietysti menee ihan törkeesti.. Yritän nyt varsinkin sijoittaa kestäviin yksilöihin, jotka kestäis jatkossa vuodesta toiseen.

Rakastan syksyä!

4 kommenttia:

  1. Jälleen kerran kiva postaus ja oon rakastunu tähän ulkoasuun! :3
    Teetkö muuten niistä linkatuista blogeista jtn " 5 parasta blogia " tms postausta, koska niistä löytää monesti lisää luettavaa (:

    VastaaPoista
  2. Eve tus: Kiitos paljon, tykkään tästä itse myös:) Ja aion tehdä joo, mä vaan en ole vieläkään ehtinyt lukaista niitä blogeja läpi - eli jossain vaiheessa juu!

    VastaaPoista