perjantai 25. lokakuuta 2013

The Great Gatsby and Italian dinner

illallinen1 illallinen illallinen2 illallinen3 illallinen4

Hellurei ja ihanaa perjantaista iltaa kaikille! Meillä oli tänään italialainen illallinen perheen kesken - kunnollista pasta bolognesea, patonkia, mozzarellaa, kokista, hyvää seuraa - ihanan rauhallinen koti-ilta. Masut turvonneina linnottauduttiin olkkariin kattomaan The Great Gatsbya, joka mun on pitänyt jo pitkän aikaa katsoa. Todella erikoinen elokuva, mutta niin hyvä! Pidin tossa erityisesti siitä, että uutta ja vanhaa yhdisteltiin huoletta ja musiikkina soi tunnetut nykyajan kappaleet todella onnistuneina covereina. Tässä taas yks elokuva, jonka suosittelen katsastamaan! Mä oon nyt yrittänyt laajentaa mun elokuvien katsomista siten, että poistuisin siltä ainaiselta draama-komedia-akselilta. Hiljaa hyvää tulee, eikö vain?

Mikä on just sun lempparileffa? Sanokaa hyviä, mitkä olis katsomisen arvoisia :)


1 kommentti:

  1. jos haluut vähän noita erilaisempia leffoja kattoa nii suosittelen tsekkaamaan "candy" leffan! Katoin sen just eilen illalla ja se oli tosi hyvä, vähän semmonen melankolinen. Siinä on Heath Ledger joten ei voi olla huono heheheh ;) mun mielest se oli ainaki hyvä! Gatsby mun mielipiteen mukaan oli vähän kummallinen...:D

    VastaaPoista