lauantai 9. marraskuuta 2013

saturday, happy day

Kuvasin teille nyt vähän mun laittautumista tässä lauantai-il...aamupäivänä :-D Mä oon tänään tosi ajoissa valmiina, sillä pitää hoitaa muutama juttu, ennen kuin päästään juhlimaan synttäreitä hyvällä porukalla. Var så god ja kertokaahan mitä tykkäsitte tämän tyylisestä postauksesta!   makeup1
Vaihe 1: Tyytymätön huppupää. Mun hiukset on tässä nutturan jäljiltä ja ihan törkeen pörröiset. Mullahan ei oo mitkään lyhkäsimmät, saatika ohuimmat hiukset, joten ymmärrätte varmaan miks en jaksa usein tehdä mun hiuksille mitään ihmeellistä. Menis puol päivää aina siihen hömpötykseen heh!
makeup2 makeup4
Kyllä näissä sellainen reilu puoli tuntia meni väsätä! Epätoivo meinas iskee alussa (niin kuin aina), kun sitä laitettavaa tuntuu olevan niin järjettömän paljon.. Hiljaa hyvää kuitenkin tulee!
makeup5
Pitkästä aikaa myös maalasin kynnet ja huulet punaisella. Matchy matchy! Musta on tullut niiiiiin sairaan laiska tämmösten juttujen kanssa ja tuntuu ihan luksukselta, kun jaksaa tai ehtii vähän kaunistautua.
makeup3
Vähän järkytyin tästä kuvasta, kuinka hyvin mun ripset on kasvanu pidennysten pois repimisen (...) jälkeen. Ne oli silloin valehtelematta lähes olemattomat. Nythän noi on tosi kivan näköiset! Luulin, että ripsillä kestää kauemmin kasvaa ehheh..


Ihanaa lauantaita kaikille, mä lähdenkin tästä kohta jo liikkeelle ja muutaman mutkan kautta pääsen juhlapaikalle. Jee!

8 kommenttia:

  1. Oi tää oli kiva! Oon niin kateellinen sun hiuksille! Nimim. Omistan maailman ohuimmat hiukset :D

    VastaaPoista
  2. sun hiukset on niin torkeen ihanat!

    VastaaPoista
  3. Tää oli tosi kiva postaus ja noi sun hiukset on niiin ihanat!! :)

    VastaaPoista
  4. Ohh, so beautiful!! :)
    May I ask you, what you study? Or are you still at school.
    xx

    VastaaPoista
  5. Ihanat hiukset! Ku enkelillä! :) itse omaan myös paksut karheat ja luonnonkiharat hiukset joten pystyn samaistumaan hyvin siihen et aina ei vaan jaksa laittaa niitä kummemmin ku taistelussa kuluu helposti paljon aikaa :D oon kyllä itestäni ylpee jos edes viikonloppuna jaksan väkerrellä jotain kampauksia tai nähdä vaivaa heheh :)

    VastaaPoista
  6. Itselläni oli myös ripsipidennykset pari vuotta sitten ja heti poiston jälkeen ripseni kasvoivat katkeamisen jälkeen pidemmäksi, kuin mitä ne aikaisemmin olivat, joten ihan mukavaa! :D

    VastaaPoista
  7. Krista: Kiitooos!:)

    Laura: kiva et tykkäsit! Musta taas tuntuu välillä et olis niin helppoa omistaa ohuet hiukset...

    Essi: kiitän!

    emmi: Kiva kuulla, kiitos:)

    Anonyymi: Thank you very much:) I don't study at the moment and I'm only working!

    laura: aww, ihanasti sanottu! Joo tuttu tunne haha :D ei niitä usein jaksa väsätä

    Anonyymi: No joo musta tuntuu kans että on paljon pidemmät kuin ennen ripsien laittoa..

    VastaaPoista