perjantai 8. marraskuuta 2013

What makes me happy today

Tänään on ollut 90 prosenttisesti hyvä päivä. Lähes kaikki on mennyt todella (ihmeellisesti) putkeen. Töissä oli kivoja asiakkaita, kukaan ei juurikaan valittanut mistään turhasta, jutut toimi sutjakasti ja niin edelleen. Töiden jälkeen lähdin kaupungille etsimään huomiseksi jotain kivaa päällepantavaa. Tässä kohtaa lähti päivästä se 10 prosenttia täydellisyydestä, kun itku kurkussa pyörin ympäri Helsinkiä painava salikassi harteillani ja yritin löytää jotain kivaa mekkoa/juhlapaitaa. Lopulta lähdin kuitenkin iloisena kohti kotia - housujen kanssa. Kyllä mä niiden ympärille kasaan jonkun tosi kivan asun huomiseksi kun juhlitaan serkun synttäreitä :-)

 Tässä muita juttuja, jotka on tehneet mut tänään iloiseksi:

 - No tietysti perjantai! Oon ikionnellinen nyt kun mulla on vapaa viikonloppu ja vieläpä kaikkea kivaa ohjelmaa suunniteltuna
- Hyvä ja ravitseva ruoka, eikä ole edes tehnyt mieli herkkuja. Yleensä perjantaisin automaattisesti ostan jotain herkkuja ihan vaan sen takia, että 'perjantaisin saa herkutella'. Tottakai saa, mutta tiedän huomisen ja sunnuntain menevän herkuttelun puolelle, niin pysyttelen tänään vielä terveellisellä ja kevyellä linjalla
- Hyvä musiikki. Oon kerännyt mun playlisteille spotifyyn kaikkia hyviä biisejä, joita soitan non-stopilla! Hyvä musiikki on pikkuhiljaa hiipinyt mun arkisiin rutiineihin - nykyään on lähes koko ajan napit korvilla. Ennen en niinkään kuunnellut musiikkia kuin vaan pitkillä bussimatkoilla ja salilla, nykyään en vois kuvitellakaan kulkevani työmatkoja ilman musiikkia.
- Ihan tosi pienet jutut, esimerkiksi iloisesti tervehtivä bussikuski, suojatien yli päästävä autoilija.. Nää on sellasia arkea piristäviä juttuja!
- Mun uusi hajuvesi, jonka vihdoin ja viimein raaskin ostaa omakseni
piu6happyhappy1 happy2

Mikä tekee sut tänään iloiseksi?

3 kommenttia:

  1. Vitsi sulla on kyllä kehittynyt kroppa! Ois kiva nähä jotain ennen jälkeen kuvia :)

    VastaaPoista
  2. timmi mimmi!! huh huh noi housut näyttää hyviltä!!!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Voi kiitos paljon! Kai sitä ite niin sokaistuu, etten ite huomaa suurempaa muutosta :-D Mulla ei valitettavasti oo hirveesti sellasia, tottakai voin koittaa etsiä jos jotain löytyis!

    K: haha kiitos bebe:)

    VastaaPoista