tiistai 8. lokakuuta 2013

08102013

Hellurei! Mulla on tänään jo aika hyvä olo, joten päätin vähän muuttaa tota vanhaa päiväohjelmaa (24/7 sängyssä makaamista) ja aloin aamulla vähän meikkailemaan huvin vuoksi ja kuvailemaan muutamia juttuja. Viimeyö tosin oli kyllä ihan hirveä, heräsin joskus kahdelta ja seuraavan kerran nukahdin joskus neljän jälkeen. Mulla oli tajuttoman kuuma, hiki valui vaikka makasin/istuin paikoillani, sänky tuntui polttavan selkää.. Ihan kauheeta! Yritin käydä syömässä ja juomassa jotain, mutta ei sekään mitään helpottanut.. Aloin sitten aamuyöllä lukemaan kirjaa :-D Sitä sitten kun olin hetken lukenut, alkoi uni painaa ja onneksi sain nukuttua suht myöhään aamulla. Mutta eikö toi ole ihan hyvä merkki kun hikoiluttaa, kuume lähtee elimistöstä? Ainakin toivon niin.  Mä en jaksa enää tätä sairastelua! make4 make2 make make5 make3 make1
No mutta eipä tässä kummempia, mä rukoilen ja toivon että eilinen olis viimeinen kuumeinen päivä. Huomenna sais olla yks terve päivä välissä ennen matkaa!

6 kommenttia:

  1. Muhunkin on iskeny joku syyspöpö :( ja tuntuu olevan vähän turhan sitkeä... Tässä sivussa on pitänyt vielä hoitaa muutama työvuoro ja kouluhommia... Vuorotellen on kylmä ja kuuma, ja aamuisin oon heränny ihan hikisenä! :D Onneksi nyt on hieman aikaa lepäilläkin. No, särkylääkkeitä, Strepsilsiä ja Cecelia Ahernin kirja kainalossa (myöskin! :D)

    VastaaPoista
  2. ihqu paita beibi <3 tlode

    VastaaPoista
  3. Kaisa: Eikä! Koitas parannella ittes sielläkin suunnassa :)

    lode: eiks oo ;)

    K: kiitos<3

    VastaaPoista
  4. Sairastelu on niin inhottvaa!:( Toivottavasti parantuisit pian<3

    VastaaPoista
  5. Miten voit olla noin freesin ja kauniin näkönen kipeenäkin?? :D Toivottavasti paranet pian! :-)

    VastaaPoista