keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Soittolistaa ja arjen iloja

moe5
Elastinen - Naurava Kulkuri
Ei väliä, missä ja milloin oon, tästä biisistä tulee ihan mielettömän hyvä fiilis. "Ne kysyy miten pysyn fiiliksis, luonnostaa iisisti!"
moe2 Tom Odell - Grow Old With Me moe1 Haloo Helsinki! - Beibi
Ennen en ole Haloo Helsinkiä kuunnellut, mutta ihan lähiaikoina oon vasta tajunnut miten hiton hyvät sanoitukset lähes jokaisesta biisistä löytyy! Toinen ultimate lemppari on Kiitos Ei Ole Kirosana, joka soi repeatilla päivästä toiseen. Hyviä viboja biiseistä vahvistaa vielä muistot viime kesästä, kun tippa linssissä kuuntelin bändiä ja Vapaus Käteen Jää- biisiä Ilosaarirockissa auringonlaskun aikaan. Elämäni parhaita muistoja.
moe Tove Lo - Talking Body moe4 Klingande - Punga moe3 Kasmir - Iholla moe7
Parhaita arjen iloja maailmassa:
- Uuden biisin löytäminen, jota haluat kuunnella vaan päivästä toiseen. Soitat sitä repeatilla niin kauan että et vaan enää siedä sitä korvissasi. Harmi sinänsä, mutta se vähän niin kuin kuuluu siihen juttuun.
- Olet kotona jo ajoissa päivällä ja tiedät, ettei koko loppupäiväksi ole mitään velvollisuuksia. Sohvalla makaamisen, questbarin ja raakasuklaan syömisen ja netissä surffailun lisäksi siis. On ihana tunne vaan makoilla sohvalla lämpimän viltin alla ja kuunnella hyvää musiikkia (tästä nautin juuri nyt)
- Pitkästä aikaa olet päässyt urheilun ja hyvien ruokailutottumuksien makuun. Hyvä olo kumpuaa ainakin mulla hyvin pitkälti ruokailutottumuksista ja yleisestä aktiivisuudesta. Toissayönä en meinannut saada unta, kun teki vaan mieli hyppiä ympäri taloa ja hehkuttaa kuinka iloinen olin.
- Olet jo jonkin aikaa yrittänyt tehtailla hyvää raakasuklaareseptiä ja vihdoin löydät sen oikean balanssin kaikille raaka-aineille ja kehität niin hyvän suklaan, että voisit syödä sitä mielin määrin. Tällä kertaa kyseessä appelsiini-krokantti-suklaa ja vannon, se on parempaa kuin muut suklaat! Kiinnostaisko teitä resepti?
- Herätä aamulla pirteänä auringonvaloon. Olen ottanut jo käyttöön heräämisvalon, mutten ole vielä kunnolla tarvinnut sitä kun auringonvalo on herättänyt aamuisin. Toivottavasti näin tapahtuisi vielä pitkään!
- Rakkaan ihmisen kainaloon käpertyminen pitkän päivän jälkeen.

Kertokaa asioita, jotka piristää teidän harmaata arkea!

8 kommenttia:

  1. oii tänne sitä suklaareseptiä! Sait veden kielelle jo nyt hehehe! ;-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonnonnoo pysytäänpäs pöksyissä siellä! :-D

      Poista
  2. Ihania kuvia ja hyviä biisivinkkejä! :) Ja suklaaresepti kehiin!! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiva ku löyty jotain kuunneltavaa!:) Joo pitää vaa joku päovä vääntää uus satsi ja merkitä tarkat määrät ylös kun viimeks heitin ne sinne aika summa mutikassa:)

      Poista
  3. Ihana sinä ja ihana postaus<3 Minäkin vilahdan yhdessä kuvassa hihiiii;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana<3 Joo mä tykkään tost sun kuvast nii oli pakko lisää se tänne!

      Poista
  4. Mä löysin kans Tove oon ihan sattumalta viime viikolla ja rakastuin just tohon Talking body biisii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon aiemmin kuunnellu sitä remixii siit toisest biisist ja nyt löysin ton! Aika hyvä;)

      Poista