perjantai 21. joulukuuta 2012

HYVÄÄ LOMAA...EIKU?

Kaikilla muilla on varmasti alkanut jo joululoma, mutta mulla on huomenna vielä töitä. Oi kuin olis ihana vaan tänään päästää kokonaan irti kaikesta ja vaan olla, mutta eei. Huominen pitää vielä jaksaa ja sitten pääsen rentoutumaan ihan kunnolla! Ihme kyllä, mun joulufiilis on tänä vuonna pahasti myöhässä, yleensä se ei ole feidannut mua tällä tavalla. Ollaan aina hengailtu parivaljakkona jo heti joulukuun alusta asti ja ollaan innolla odotettu joulun saapumista. Nyt tuntuu siltä, että menoa  ja meininkiä on ollut vähän liiaksi ja sen takia en ole missään vaiheessa päässyt odottelemaan joulun tuloa. Noh, onhan tässä vielä pari päivää aikaa! 24 Alimmissa kuvissa kuvaa uudesta hankinnasta, minkä tein eilen Lindexistä - 70 prosentin alennuksessa oleva peplum-pitsitoppi vajaaseen 10e hintaan. Oon kauan halunnut jotain peplumia sen mun sähkönsinisen peplumin kaveriksi, just jotain tollasta mitä voi käyttää myös arkena. Tykkään kovasti! Halusin myös löytää nyt jouluksi, synttäreiksi ja matkalle jonkun kivan paidan ja nyt mulla onkin sitten hiukan valinnanvaraa mitä puen kyseisinä päivinä päälle. Mulla on nimittäin niin tyhjä ja tylsä vaatekaappi kuin olla vaan voi, että jopa tällainen pieni hankinta rikastuttaa sitä paljon.Ei oo enää kauaa, että saan shoppailla niin paljon kuin sielu sietää..

Hyvää viikonloppua kaikille :-)

4 kommenttia:

  1. Ei ala loma täälläkään, meillä on huomenna vielä koulua! Huh huh :-D
    Näyttääpä muuten nätiltä tuo pemplum :)

    VastaaPoista
  2. Damn, no mutta huomisen vielä jaksaa!;)

    VastaaPoista
  3. oo ilonen et sulla on 'vaan' huominen töitä, mulla on koko vkl ja si viel aattonakin...:D että onnea meille!

    VastaaPoista