keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Mikä pössis, pöhinä, meininkileisson?

Tsauu! Ajattelin pitkästä aikaa tulla kertomaan tänne ihan tavallisia kuulumisia. Nykyään mulla on lähes aina joku erityinen aihe postaukselle ja harvemmin sitten kerron ihan normaaleja kuulumisia. Joten nyt tulee pitkästä aikaa niitäkin! Jotenkin tykkään nykyään kertoa jotain aiheellista, enkä aina vaan arkipäiväistä pölinää.. Mitä mieltä te olette?

Mulla menee ihan hyvin. Oon päässyt nyt kunnon työrytmiin ja pakkohan se on myöntää, että se on verottanut mun voimia aikalailla. Kun en ole lähes vuoteen tottunut olemaan päivittäin töissä, väsyttää tää yht'äkkinen muutos tosi paljon. Oon kyllä tosi iloinen mun työtilanteesta, koska mulla ei olisi päivisin mitään muutakaan tekemistä kuin olla duunissa. Olen ollut myös silleen pienesti kipeä, että nenä on tukossa ja kurkussa limaa, joten en ole päässyt urheilemaankaan. Todella pientä, mutta ärsyttävää kesäflunssaa siis havaittavissa. Töiden ja muiden menojen päälle en kyllä olekaan jaksanut pahemmin treenata. Kotona oon tehnyt nopeita ja tehokkaita settejä, mutta salilla oon käynyt todella vähän. Mutta ei ressiä, treenataan sit kun taas löytyy aikaa ja fiilistä - ja tietysti täysin terve kroppa.
vy Tänään on ollut aika raskas päivä. Aamulla menin töihin ja kun pääsin sieltä pois, menin kuvaajaksi eräisiin hautajaisiin. En tuntenut sukua tai tiennyt heistä muutenkaan mitään muuta, kuin että olivat mun yhden tutun sukulaisia ja sitä kautta pääsin kuvaajaksi. Aluksi mietin pitkään, haluanko mennä kuvaamaan hautajaisiin, kun otan ne aina hirveän raskaasti ja pillitän kuin pikkuvauva. Haluan kuitenkin parantaa kuvaustaitojani ja näin ollen otin tarjouksen vastaan. Hyvinhän siellä meni, eikä kyllä kyyneliltäkään säästytty. Kolmisen tuntia meni koko keississä kahvitteluineen päivineen ja nyt olen kotona sohvalla maaten ja Orange Is The New Blackia sivusilmällä katsoen. Ai että kun väsyttää. Kattooko kukaan tiestä muuten tota sarjaa? Mitä mieltä ootte kolmannesta tuottarista? Mun mielestä ei oo yhtä koukuttava kuin edelliset, mutta toivotaan että juoni tiivistyy sarjan edetessä. vy2
Nyt odotan innolla huomista työpäivää, joka alkaa aikaisin aamusta ja sen jälkeen lähdetään ajelemaan mökille päin juhannuksen viettoon. Meen sinne perheen kanssa ja poikaystävän perhe on myös omalla mökillään siinä vieressä. Ei kyllä oo hirveästi juhannusfiilistä kun ilmat on luvattu sateisiksi ja jotenkin tää on taas tullut niin äkkiä.. Siitä huolimatta tiedossa on paljon hyvää ruokaa, rentoutumista ja mikäli sää ja kunto sallii niin haluaisin myös lenkkeillä mökkimaisemissa. Se on parhautta!

Mitä juhannussuunnitelmia teillä on? Olisi muutenkin kiva kuulla teistä jotain, kun kommenttiboksit ovat taas pikkuhiljaa käyneet hiljaisiksi ;-)

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus! Ja muutenkin, oon tainnut jäädä koukkuun sun blogiin muutenkin. :) Tänne on aina ilo tulla ja lähteä hymyssä suin. <3 Harmittaa tosiaan, että mitään lämpöhurrauksia on varmaan turha tehdä juhannuksena, mutta luultavasti suunnitelmissa ei mitään erikoisempaa olekkaan! Kotona oloa perheen kesken ja liikkumista. :) Ps. Niin luonnonkauniit kuvat!! Ihanaa juhannusta teille! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana, mukava kuulla että postaukset miellyttää jatkuvasti :-) No mutta toihan kuulostaa hyvältä myös, ihanaa juhannusta myös sinne! <3

      Poista