maanantai 1. kesäkuuta 2015

Soittolista boostaamaan maanantaita

Tsauuu! Siitä onkin aikaa kun olen viimeksi päivitellyt tänne treenisoittolistaa. Niin kuin olen maininnutkin, on treenimusiikki mulle lähes yhtä tärkeää kuin se itse treenaaminen. Se tuo niin paljon lisää fiilistä tekemiseen! Kyllä välillä on kiva treenata ilman mitään musiikkiakin, mutta useimmiten mulla jytää kuulokkeista lempparibiisit ja samalla ne toimii mun personal trainerina - Eminemin sanoin:

"Look, if you had, one shot, or one opportunity to seize everything you ever wanted. In one moment would you capture it, or just let it slip? -- You only get one shot do not miss your chance to blow, this opportunity comes once in a lifetime. -- Success is my only motherfucking option, failure's not. "

Nyt kun kuuntelin näitä biisejä listatessani niitä tänne, mulle tuli kunnon adrenaliiniryöppy enkä malta odottaa että pääsen tänään myöhemmin salille. Toivottavasti vaikuttaa teihin samalla tavalla!

Alfons - Ganjaman
David Guetta - Hey Mama ft. Nicki Minaj, Bebe Rexha and Afrojack
Diplo and Skrillex - To Ü (Feat Aluna George)
Skrillex - Ruffneck hii1
Oliver - Light Years Away
Skrillex And Diplo - Jungle Bae (Feat. Bunji Garlin)
Jack Ü – Take Ü There (feat. Kiesza)
JVG - Mauton Jasso
Tungevaag & Raaban - Samsara 2015 hii
Linkin Park - Numb
Jennifer Lopez ft. Iggy Azalea - Booty (Vice remix)
David Guetta - Shot Me Down feat Skylar Grey

Energistä viikkoa kaikille, mä oon niin valmis taas pysymään liikkeessä viikonlopun juhlaherkuttelujen jälkeen!

Löytyikö uusia/vanhoja lemppareita?

2 kommenttia:

  1. Voi miten kivat vaatteet, sporttimimmi! :) Ja kivaa kesää! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti :-) Ihanaa kesää myös sinne! <3

      Poista