keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Tää kesä

Spontaanius, nautinto, rutiineista lipsuminen, myöhään valvominen, tulevan suunnittelu, ystävät.

Niistä on tehty mun heinäkuu. Vaikka mulla ei ole vielä lomakaan alkanut (tj1), olen ehtinyt puuhastella oikeastaan jo kaikenlaista. Kaikki tietää tän Suomen tilanteen mitä tulee lämpöasteisiin, mutta mä en ole antanut sen hidastaa. Olen nähnyt kaikkia neljää ystävääni, jotka asuvat ulkomailla ja ovat nyt kesällä Suomessa, viettänyt iltaa ikävöityjen koulukavereideni seurassa, käynyt kirpparilla ja isovanhemmilla, siivonnut kodin ja nauttinut puhtaista pinnoista, joita auringonvalo korostaa, illastanut parhaiden ystävien seurassa, tajunnut, että ylihuomenna lähdetään Ilosaarirockiin ja ensi viikolla Berliiniin (Wat!!).. Siis mihin tää kesä oikein on hurahtanut? Tosiaan mulla alkaa huomenna vasta loma ja tiedossa on lisää kaikkea kivaa. zum5zum1zum2zum4
Eilen saatiin tää Englannin asukas ja hänen miekkosensa meille vierailulle. Ei oltu suunniteltu päivän varalle mitään ihmeellistä, avainsanana oli kuitenkin rentous koska me naispuoliset henkilöt oltiin molemmat flunssassa ja maailmanmatkaajat olivat viettäneet edellispäivänä varsin kiireisen päivän. Istuttiin aluksi meillä kahvia juoden sekä mansikoita ja mun väsäämiä raakasuklaita syöden. Sitten päätettiin lähteä Selloon kiertelemään ja mä löysinkin kivat shortsit sieltä. Maksoivat vaan kympin ja nyt loppui sortsikriiseilyt Berliiniä varten!

Ei oikein tiedetty mitä tehtäisiin, mutta annettiin mennä fiiliksen mukaan. Lopulta käytiin illalla skeittiparkilla, kun mukana oli innokas skeittailija, istuttiin siellä auringossa ja nautittiin fiiliksestä. Leppävaaran uusi urheilupuisto on tosi hieno ja siellä on makee Angy Bird- puistokin! Mä olisin halunnut päästä sinne riehumaan >:D. Loppuilta meni sitten meillä tortilloja kokkaillessa ja syödessä sekä voimistelua katsoessa hah! Oli kyllä super onnistunut päivä ja tykkäsin siitä miten ei ollut oikeasti edes kiire mihinkään, vaan rauhassa chillailtiin porukalla ja mentiin minne mieli vei. Varmasti kiva kokemus myös A:n englantilaiselle poikaystävälle, näki vähän erilaista meininkiä!

Mulla on tänään vapaapäivä ja aion ottaa siitä kaiken hyödyn irti. Kohta lähden käymään porukoilla ja illalla on sitten muuta ohjelmaa. See ya later!

1 kommentti:

  1. Oi vitsi sun heinkuu kuulostaa kivalta! Paljon oot ehtiny töiden ohella tekemään :). Ja mä muuten oon kaks kertaa käyny tuol Angry bird-puistossa mun 5-vuotiaan serkun kans! Se oli kyllä niiin innoissaan, ja pääsin mäkin vähän kiipeilemään sen kaveriks.... :D

    VastaaPoista