sunnuntai 6. syyskuuta 2015

Graalin maljaa ja Iltasatuja

A= Aamurutiinit ja auringonlaskut. Siinäpä kaksi juttua mistä pidän yli kaiken! Mun mielestä ei ole mitään parempaa kuin aloittaa päivä tutuilla rutiineilla eli rauhassa pöydän ääressä istumisella ja aamupalan nauttimisella. Auringonlaskut on mun mielestä kans jotenkin niin rauhottavia ja mielellään näkisin värikkäitä sellaisia vähän useamminkin.

B= Bataatti. Siitä on tullut mun uusi suosikki ruuanlaiton saralla ja tekisi mieli tunkea sitä nykyään ihan joka ruuan kanssa. Oon tosin koittanut vähän hillitä sitä, etten ihan totaalisesti kyllästy siihen! 

C= C-vitamiini, asia jonka saamiseen mun pitäisi kiinnittää enemmän huomiota. Ihan niinkuin kaikkien muidenkin vitamiinien, kröhöm..

D= Diplon musiikki on vienyt mun sydämen tässä lähiaikoina, eikä Flow kokemuksella toki ole yhtään osuutta asiaan.. Siellä se hillui lavalla ilman paitaa ja esitteli lihaksiaan, ihan piece of cake.

E= Epävarmuus. Välillä jokainen on epävarma itsestään, mutta tätä piirrettä välillä inhoan itsessäni. Pois se minusta!

F= "Fool me once shame on you, fool me twice shame on me".

G= Miks mulla tulee tästä mieleen vaan graalin malja?

H= Hyvät ystävät. Ei oo mitään sen arvokkaampaa!

I= Iltasatu. Musta oli lapsena aina ihana kuunnella iltasatuja ja katsella kirjojen kuvia. Tämän saman haluan välittää omille lapsillenikin telkkareiden ja tablettien sijaan.

J= Jälki-istunto. Onnistuin välttelemään jälkkää koko yläasteen ajan, vaikka muut istuivat siellä harva se viikko. En kuitenkaan päässyt koulusta pois ilman yhtä jälkkää, joka tuli liiallisista myöhästelyistä. Tää suoritettiin kesäisenä aamupäivänä kentän laidalla pesispeliä katsoen. Rankkaa!

K= Kurinalaisuus. Oon aina ollut hyvällä tavalla kurinalainen itseäni kohtaan ja se onkin yksi asia josta olen itsessäni ylpeä.

L= Leffaillat. Mulla on ikävä niitä leffailtoja, kun yläasteella kavereiden kanssa käytiin ostamassa paljon hyvää syötävää ja kokoonnuttiin paikkaan X tuijottamaan monta leffaa putkeen! Milloin uusinta? Anyone?

ulkona4

M= Makuuni. Silloin kun vielä söin säännöllisemmin irtokarkkeja, täältä sai parhaat. Ja mua järkyttää fakta, että sain vasta vähän aikaa sitten tietää tän nimen merkityksen - miettikää nyt, makuuni!

N= Nolostuminen. Mä en varmaan ees tiedä tilannetta jolloin mä olisin nolostunut silleen oikeesti. Tottakai jotain pieniä kämmejä aina sattuu (kävele väärään suuntaan liikkuviin rullaportaisiin check, vedä ovea aina kun siinä lukee työnnä check, kuule Prisman kassalla "Onko sulla opiskelijakorttia" ja kaiva kortti esiin, saa selville että myyjä kysyi "omistajakorttia" check), mutta toistaiseksi olen vielä välttynyt sellasilta ultimaalisilta munauksilta.

O= Opiskelijabileet. Viime vuonna kävin niissä säälittävän vähän, mutta tänä vuonna aion ryhdistäytyä. Vaikka en niinkään välitä alkoholilla läträtä niin en nää syytä miksi en voisi mennä pitämään hauskaa muuten vaan ja tapaamaan uusia ihmisiä. Eka etappi saavutettu kun ostin lipun Limeksen Approille!

P= Pyhimys. Herran musiikkia tuli kuunneltua koko yläasteen ajan ja nyt lähiaikoina löysin musiikin uudelleen. Juuri kun ehdin innostua uusista biiseistä, bongasin Pyhimyksen tulevan lokakuisen keikan Tavastialla, jee!

Q= Questbarit. Ei tää kaipaa selittelyjä, ne on ihan lemppareita!

R= Ruotsalaiset. Ne on niin tyylikkäitä ja musta tuntuu etten saa mistään muualta niin paljoa inspiraatiota pukeutumiseen kuin Tukholman kaduilta.

S= Salatut elämät. En oo koskaan seurannu niitä.

T= Tosi-tv- ohjelmat. Näitäkään en oo koskaan jaksanu seuraa. Ihan ekoja Big Brothereita vähän mut siihen se on jäänyt. Mä oon nykyään ihan pihalla kaikista Viettelysten saarista ja Viidakon tähtösistä.

U= Uiminen. Musta se on niin rentouttavaa ja ihanaa puuhaa, että täytyy taas alkaa käymään säännöllisesti uimahallissa. Oon pitäny tästä ihan pikkutytöstä asti!

V= Vantaa. Koko ikäni oon pyöriny siellä kunnes 19- vuotiaana muutin pois!

W= Whatsapp - arkipäiviemme (sekä puhelinlaskujemme) pelastus.

Y= Yyteri. Viekää joku mut sinne joskus, pliis!

ulkona5Z= Zumba. Liian vaikeeta ja koordinaatiokykyä vaativaa tälle neidille...

Å= Åke ruotsinlaivalta.

Ä= Äiti tietty <3

Ö= Öööö.. nyt on vaikee :-D

2 kommenttia:

  1. Hahah toi zumba juttu osu ja uppos :D täällä ihan samat fiilarit siitä! Kerran kävin zumbassa ja tais olla myös vika kerta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota joo.. Mun mielest se on harvemmin hauskaa liikkumista:D Pitäs vaan antaa mennä mut en mä osaa!

      Poista