perjantai 29. tammikuuta 2016

Niin paljon, mutta niin vähän

Musta tuntuu, että mulla on tällä hetkellä teille niin paljon kerrottavaa.

Haluaisin kertoa kuluneesta viikostani ja kuinka iloitsen siitä, että on taas viikonloppu edessä. Haluaisin myös kertoa siitä, kuinka hyvän treenin tänään tein ja kuinka ihana fiilis siitä seurasi.

Haluaisin myös ottaa kantaa Saran kovin paljon näkyvyyttä saaneeseen postaukseen, jossa hänestä ja hänen kirjoituksistaan oli tehty erittäin väärä kuva Iltasanomien sivuille. Haluaisin kertoa oman kantani asiaan, joka on erittäin paljon Saran puolella, mutta en saa kuitenkaan muotoiltua sanojani oikealla tavalla.
_MG_2225 _MG_2231
Voi kuinka ihanaa teille olisi kertoa kaikista suunnitelmista, joita mulla on takataskussa lähitulevaisuuden varalle.

Siitä, kuinka paljon uusi hyvän tuoksuinen shampoopala piristää mieltäni (ja hiuksiani) juuri nyt.

Kuinka en malta odottaa pääsyä ihanaan sisustuskauppaan ja näin ollen kivojen sisustusjuttujen ostamista.

Se suunnitelma, jonka olen tehnyt muuttaakseni hiustyyliäni.

Mahtava olo, joka on terveellisen ruokavalion, tasaisen päivärytmin sekä säännöllisen treenin ja kehonhuollon ansiota.
_MG_2238 _MG_2223 _MG_2226 Kaikesta mä vaan haluaisin kertoa juuri nyt. Tai sitten en.

Ihan oikeasti mä haluan vaan kertoa sen, että nyt on hyvä olla. Mulla on hyvä viltin alla kynttilän valossa, perjantai-iltana. Nyt on vatsa täynnä hyvää ruokaa ja olen suunnattoman onnellinen tulevasta viikonlopusta. Mulla ei ole oikeastaan mitään suunnitelmia parille päivälle ja voi kun mä rakastan sitä. Aikaa itselleni ja kaikelle kivalle. Saan viikonloppuisin nähdä myös asuntomme päivänvalossa ja miettiä sisustusjuttuja, hah!

Tästä viikonlopusta tulee ihana, mä lupaan sen. Viettäkäähän tekin rentouttava loppuviikko!

xx, Kata

kuvat: Laura Laukka

1 kommentti: