maanantai 25. huhtikuuta 2016

Ei aina voi kulkee jalat ilmassa




kuvat: Jennifer Ahlamaa


Eilen oltiin katsomassa Antti Tuiskua ja se oli niin hyvä, että oon puhunut siitä showsta tänään koko päivän. Niin mielettömät tanssit, valot ja musiikit että haluaisin vaan palata siihen hetkeen uudestaan. Tuo konsertti tuli kyllä juuri oikeaan saumaan, tähän mun tilanteeseen kun oon ollut henkisesti vähän hukassa. En ole oikein osannut nauttia elämän pienistä iloista, vaan mennyt puuduttavasti päivästä toiseen, silleen rutiininomaisesti. Keinutaan -biisin yhteistanssit Hartwall Areenan kaikkien ihmisten kanssa antoi mulle pitkästä aikaa niitä kuuluisia kylmiä väreitä. Mutta yhä mä odotan sitä päivittäistä ilovemylife -fiilistä. 

Oon tosi pahoillani, ettei mun blogilla ole juuri nyt hirveästi annettavaa. Mun päässä ei juuri liiku mitään ajatuksia ja voimat menee arjen pyörittämiseen. Palataan taas vähän paremmilla fiiliksillä! Pus. 

1 kommentti: