torstai 25. elokuuta 2016

Bleisereistä faijarotseihin

Huomenta ihanaiset! Mitä teidän päivään kuuluu - onko tiedossa vapaata vai työntäyteinen rupeama? Mä istun tällä hetkellä aamiaispöydässä tyhjä jugurttikulho sekä kahvikuppi vieressäni ja ajattelin satsata kahvia n-y-t nyt.

Ok kahvi santsattu, jatketaan.
Tänään mulla on tiedossa kiva päivä, joka sisältää esimerkiksi ensimmäisen kouluun liittyvän tapaamisen erään mielenkiintoisen tapahtuman tiimoilta. Olen vapaaehtoisesti osallistunut toteuttamaan erästä viestintään ja markkinointiin painottuvaa tapahtumaa ja tänään kokoonnutaan ryhmän kesken suunnittelemaan tulevaa. Jaiks! Mua kiinnostaa tosi paljon oppia viestintää syvemmältä tasolta ja juuri tämänkaltaiset kouluprojektit ovat mun mieleen - uskon, että me ryhmäläiset päästään hyödyntämään paljon jo olemassa olevaa osaamistamme uuden oppimisen ohella. Innolla odotan ryhmän kokoontumista, koska siellä tutustuu taas uusiin tyyppeihin (ja sen lisäksi uskollinen tiimiläiseni Laura on menossa mukana!) ja pääsee taas vähän verkostoitumaan. 
Tyylijutut oli toivottuja kommenteistanne päätellen ja tässä kuulumisien yhteydessä ajattelin heittää ilmoille nämä asukuvat, jotka otimme Annin kanssa heinäkuussa. Te ette tiedäkään, kuinka paljon rakastan tuota mun farkkutakkia! Löysin sen vuosi sitten kirpputorilta (jos joku muistaa BB-Ragnarin, ostin sen häneltä hah) ja mietin pitkään raaskinko ostaa sitä. Ajattelin sen jäävän vaan kaapin perälle pölyttymään - ja pyh pah! Tuo takki on pelastanut monet asukriisit tässä kuluvan vuoden aikana. Arvaattekin varmaan, että olen todella iloinen näin ilmojen viiletessä kun pääsen taas käyttämään tuota takkia useammin. 
Mä olen myös innostunut käyttämään hattuja. Musta tuntuu, että kaikki asut mitä täällä näkyy, ovat jotain hatulla höystettyjä! Hattu luo yksinkertaisimmastakin asusta mielenkiintoisen ja sopii mielestäni kuin nenä päähän lyhyempien hiusteni kanssa. Kun mulla oli vielä pitkät hiukset, hattuja oli vähän vaikea käyttää kun hiukset meni aina ihan takkuun ja niitä piti ojentaa pitkään ennen kuin ne näyttivät kivalta niiden kanssa. Nykyään mä voin aina huonona hiuspäivänä heittää hatun päähän ja vamos vaan! 

Tykkään siitä, että mun tyyli on mennyt pikkuhiljaa yhä rennompaan suuntaan. Osaan pukeutua klassisesti, mutta nykyään valitsen Longchampin laukun sijaan pelkän kangaskassin (ihan liian usein ilmeisesti, kun mun Marimekko-kassi alkaa olla jo aika heikossa hapessa!!). Katsokaapa vaikka tätä tai tätä kuvaa parin vuoden takaa, pikkusen on tyyli muuttunut :-D Muistan tuohon aikaan tunteneeni oloni mukavaksi kaiken maailman bleisereissä ja tosi ryhdikkäissä vaatteissa, kun taas nykyään omistamani tyköistuvat bleiserit a) puristaa hartioista ja b) väkisinkin pyrkii pois mun päältä kun ne on vaan liian siistejä mun tyyliin. 

Sellaista tarinointia tänään! Kertokaahan miten teidän tyyli on vuosien varrella muuttunut ja jos löytyy kuvamateriaalia niin sehän ois ihan super mahtavaa. 

Superia päivää jokaiselle <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti