maanantai 19. syyskuuta 2016

Sain tarpeekseni muoteista

Liittyi se sitten vapaa-aikaan, duuniin, bloggaamiseen tai ihan vaikka nukkumaanmenoaikoihin, mä en halua enää. 

Haluan työntää ympäriltäni pois ne kaikki muoviset raamit, jotka mun elämää määrittää.

Haluan lopettaa sellaisen miettimisen, että mun pitäisi olla tietynlainen ja käyttäytyä tietyllä tavalla. 

Haluan boksit pois mun iholta. Ne boksit, jotka tulee välillä liian lähelle ja häiritsee mun vapaata hengittämistä. 

Ja nyt, laitan silmät kiinni. Kun mä avaan ne, samalla katoaa ne rumat, kuluneet boksit.

Kas, nyt on helpompi hengittää. 
Olen aiemmin vähän liian tarkasti yrittänyt määritellä esimerkiksi sen, mitä haluan tänne blogiin kirjoittaa. Miettinyt aiheita, joiden ympärillä haluan juttujeni pyörivän. Ennen halusin niiden asioiden liittyvän aina jollain tapaa hyvinvointiin ja jos niin ei ollut, sai postaus jäädä unholaan. Miksi ihmeessä?

Miksi ihmeessä halusin rajata täältä pois niitä asioita, joista saan inspiraatiota? Ikään kuin rajaisin pois osan itseäni. Keskityin liikaa epäolennaiseen, jonka sijaan olisin voinut toteuttaa itseäni täydellä volyymilla ja antaa palaa. Antaa teillekin täyden kapasiteetin inspiraatiota - oli se sitten muotiin, ruokaan tai elämän onnellisuuteen liittyvää.
kuvat: Linda Alku

Ehkä olettekin huomanneet, että mun blogin aihealueet vaihtelevat nykyään aika laidasta laitaan. Olen päättänyt sen, että kirjoitan juuri siitä mistä mun tekee mieli. En ole aiemmin ollut kamalan kiinnostunut tyylillisistä asioista, mutta tällä hetkellä ne kiehtoo mua enemmän kuin koskaan aiemmin. Miksi en siis jakaisi myös niitä juttuja kanssanne? Oikein naurattaa vanhat ajatukset, jotka ovat rajoittaneet mun kirjoittelua. Kaikista optimaalinen tilannehan on, että saan ammentaa täällä inspiraatiota niin monesta aiheesta kun vaan mahdollista ja se on täysin lukijan päätettävissä, haluaako sitä lukea vai ei. 

Nyt mun ympärillä ei ole enää bokseja, jotka haluais rajoittaa mua. Ja nyt toivon teiltä epäboksimaista ajattelua - kertokaa mitä te tykkäisitte lukea täältä! Olen avoin kaikille ehdotuksille, joten antakaahan palaa beibet.

Fuck boxes. Let's be awesome.

Follow:
Bloglovin
Instagram
Facebook

2 kommenttia:

  1. Heii en oon varmaan sulle koskaan kommentoinu, mut tuli mieleen et jos vaikka ntekisit jotain tyylipostauksia nyt, kun ne ilmeisesti on sellanen sulle kiinnostava juttu? Ja lukijana sellasia tulee selattua :)

    VastaaPoista