tiistai 18. lokakuuta 2016

Luonnonkosmetiikkasuosikkeja + arvonta videolla

ARVONTA PÄÄTTYNYT

Moi!

Paljon on kyselty luonnonkosmetiikan suosikkien perään ja sain vihdoin toteutettua sen näin videon muodossa! Mukana myös ihana arvonta, jonka mahdollistaa Sugar Helsinki <3 Pahoittelut ajoittaisesta sähläyksestä tai sössöttämisestä, eiköhän pointti kuitenkin käy kaikille ilmi..

Ps. Tämä ei ole yhteistyö ja kerron tuotteista täysin vapaaehtoisesti!     
Tilaa mun Youtube -kanava täältä, mikäli haluat jatkossa nähdä videot ajantasalla..nopeasti...whatever (katso video niin tiedät mistä on kyse) :-D

xx, Kata

46 kommenttia:

  1. nellii_93@hotmail.com

    Luonnonkosmetiikkaa ois niin kiva päästä testaamaan ku en oo koskaan vielä uskaltanu :D

    VastaaPoista
  2. Arvonnassa mukana! Suosin luonnonkosmetiikkaa koska ihossa on aina ollut kaikenlaista ongelmaa enkä halua lisätä niitä lisäaineilla ja kemikaaleilla.
    mannanpostiatluukkupistecom

    VastaaPoista
  3. Ihana video ja ihana arvonta! Just tilasin Everyday Mineralsilta tuotteita testiin, luonnonkosmetiikka kiinnostaa nimittäin kovasti :-) Sähköposti on erika.rautiainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  4. Olen vuoden verran ollut kasvissyöjä ja oikeastaan sen myötä sitten pikkuhiljaa siirtyny luonnonkosmetiikan pariin. Nyt käytän vielä vähän sekalaisesti kaikkea, mutta madaran kasvovesi jo löytyy kaapista! I love it. Olisi ihana päästä testaa näitäki <3

    Tiia.wira@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Oon halunnut kokeilla luonnonkosmetiikkaa iho-ongelmien vuoksi, mutten ole vielä saanut aikaseks kokeilla!
    lagexd@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. Kiva video! Ehkä kokeilen joitain noista tuotteista. Oon ostanut vasta pari luonnonkosmetiikkatuotetta, mutta ajatuksena on siirtyä niihin vähitellen kokonaan.

    imsocute661 at gmail.com

    VastaaPoista
  7. Ihana kun alat tekeen enempi videoita, tykkään! :) Oon ite käyttäny luonnonkosmetiikkaa niin meikeissä kuin hiustenhoidossa jo monta vuotta, mutta nuita tuotteita en oo itse vielä päässyt kokeilemaan. Kiinnostais kyllä kovasti! ♥
    eveliina.harju1@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Superkiva video! Jatkoa ajatellen, olisko mahdoton, jos listaisit mainitsemasi tuotteet vaikka videon alle? :) Kun kattelin videoo, ni mietin vaan et tarvis olla kynä kädessä, et vois kirjottaa tuotteet ylös tai kattoo video uudestaan, että saa kaikki tuotteet/merkit ylös.

    Ite oon tosi kiinnostunut luonnonkosmetiikasta, etenkin ihonhoitotuotteiden suhteen. Ja onkin yrittänyt ostaa luonnonkosmetiikkaa aina loppuneen putelin tilalle. Viimesin löytö oli Mossan misellivesi, joka on ollu ihan mieletön verrattuna Garnierin vastaavaan (oli hauska testata niitä rinnan putsaten kummankin silmän meikki eri misellivedellä, pysty heti sanoon, että mimmosia vaikutuksia on, esim. Rupeeko silmät punotaan yms).

    Meikkien suhteen oon ollu arempi, oon varmaan niin kaavoihin kangistunut, että uusien juttujen kokeilu tuntuu vaivalloiselta, etenkin kun en meikkaa paljoa. Kivoja vinkkejä sai kuitenkin, kiitos niistä! :)

    J_uulia(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  9. Oon aika "nössö" kokeilemaan uusia meikkejä, pitäydyn pitkälti tutuissa meikeissä, mutta tän arvonnan kautta olis ihan mahtia päästä testaamaan luonnonkosmetiikkaa :)
    nooraannikar@gmail.com

    VastaaPoista
  10. Suosin aika pitkälle luonnonkosmetiikkaa, koska se sopii iholleni hyvin aiheuttamatta ongelmia joka päivä.
    Mukana arvonnassa.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Ihana video, kiitos esittelyistä! Vastaavia esittelyjä ja meikkaustutoriaaleja olisi kiva seurata! Ja itse arvontavastaukseen... Luonnonkosmetiikkatuotteet ovat melko tuntemattomia vielä, ja olen tutustunut enemmän öljyihin kuin putsareihin ja meikkeihin. Iho kuivuu ja ärtyy helposti, joten tulee pohdittua, riittääkö niiden hoitava teho. Pitäisi testailla :) kissankarva85(at)gmail.com

    VastaaPoista
  12. Mä haluaisin siirtyä käyttämään pelkästään luonnonkosmetiikkaa tai vegaanisia kosmetiikkatuotteita. Valitettavasti se ei ole vielä mahdollista, mutta toivo elää!
    Mun sähköposti on: ruusu.adele@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Kiva tuote-esittely toiselle luonnonkosmetiikan ystävälle, kiitos! Se todella koukuttaa, luonnonkosmetiikkaan siirryttyä ei ole paluuta takaisin. Madara on yksi suosikeistani, heillä on myös ihanat hiustenhoitotuotteet - suosittelen! Nämä SOS-tuotteet ovat vielä testaamatta, joten peukut pystyssä mukaan arvontaan:
    Maisa (pienet.suloisuudet@gmail.com)

    VastaaPoista
  14. Ite siirryin pääosin luonnonkosmetiikkaan kans viime vuoden lopussa myös meikkien suhteen. Käytän just everyday mineralsin meikkejä plus sit ei luonnonkosmetiikkaa esim ripsarissa, joissaim huulipunissa ym. Mut toki paras tilanne olis, kun siirtyis noiden muidenkin osalta niihin. En vaan oo uskaltanut pistää rahaa palamaan esim just ripsareihin kun niistä on lukenu niin paljon huonoa.

    snoukkaapina@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. Heii juuu mää kans!! Ite rupesin pari vuotta sitten pikku hiljaa siirtymään luonnonkosmetiikkaan ja vuoden oon nyt aktiivisemmin käyttäny niitä. Tietysti osa meikeistä on vielä 'normi'kosmetiikkaa ja käytän ne loppuun ja sit siirryn ainakin lähes kokonaan luonnollisiin. Madara on best ja everydayminerals ja tykkään Zuii:sta ja Bohosta. Luonnonkosmetiikka on aika kallista vaan opiskelijalle. on nyt Etelä-Englannissa vaihdossa ja hairahduin ostamaan synteettisen primerin ja siitähän iho alko repiin riemua niin oli pakko jättää pois. Täällä ei vaan meinaa löytää luonnonkosmetiikkaa mistään..
    Mutta anyway peukut pystyyn, jotta voittaisin :) sähköposti on laura.eveliina.korkko@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Minä en ole hirveän paljon vielä luonnonkosmetiikkaan tutustunut, mutta sen verran mitä olen, niin positiivisia kokemuksia kyllä olleet. Mielellään kokeilisin enemmänkin. kaljukeiju@gmail.com

    VastaaPoista
  17. Haluaisin myös testata luonnonkosmetiikkaa. Olen vaan niin ylihuono ostamaan mitään uusia testiin. Pitäisi olla joku varma ja hyväksi havaittu tuote, jonka hankkii :) Näitä ois mukava testata! Mukana arvonnassa siis..

    Jennan.nieminen@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Rakastan luonnonkosmetiikkaa, ja yritän pikku hiljaa siirtyä käyttämään vain sitä. Välillä kuitenkin ostan myös normimeikkejä, jos vastaavaa ei löydy luonnonkosmetiikan saralta.

    Tykkäsin muuten videosta tosi paljon, sain muutamia hyödyllisiä vinkkejä! Lisää tällasia. maija.vahteristo@hotmail.com

    VastaaPoista
  19. Oi kun ihana video! <3 Olisi ihan huippuä päästä testaamaan näitä tuotteita! itselläni ollut muutama madaran tuote jo aikaisemmin ja todella laadukkaita ja hyvän lopputuloksen olen niillä saanut. Nimenomaan näitä en kuitenkaan ole päässyt vielä testailemaan :--)

    jemina.virkkula@gmail.com
    http://woundedlaughh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  20. Ois ihana päästä testaa noita tuotteita! Oon vähä arka testaa mitää uutta kosmetiikkaa, koska opiskelijalla ei luonnollisesti oo ylimäärästä ja ehkä kyseessä on vähän laiskuuskin heh. hanneu@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. Oon miettinyt monesti että täytys antaa mahdollisuus luonnonkosmetiikalle sillä välillä edelleen iho näyttää kun olisin pahimmassa murrosiässä, milloin punottaa millon tullut taas uus patti,ei kiva.. Vaikka oon yrittänyt hoitaa ihoa semi hyvin! Tää video sai kyllä entisestään vakuuttumaan kyseisistä tuotteista joten siksi olen kans mukana arvonnassa ! :)
    Oona.sihvola@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. En ole koittanut luonnonkosmetiikkaa, olisi kiva kokeilla. lamerinquecit@gmail.com

    VastaaPoista
  23. Olen herkkäihoinen ja luonnonrakastava vegaani, eli käytän pelkästään luonnonkosmetiikkaa. Kookosöljy ja Madaran tuotteita kuuluu suosikkiini, mutta en ole vielä kokeillut Flow:n tuotteita. Ihanaa että valitsit luonnonkosmetiikan videon teemaksi :)
    jenny.blomqvist@iki.fi

    VastaaPoista
  24. Kemikaalittomuus, ekologisuus ja eläinystävällisyys ovat minulle erittäin tärkeitä asioita! :)
    minkamaaria@suomi24.fi

    VastaaPoista
  25. Luonnonkosmetiikkaan olen yrittänyt siirtyä pikkuhiljaa. Itselläni käytössä on ollut estelle&thildin puhdistusvaahto sekä päivävoide, joten tuo madaran puhdistusvaahto myös kiinnostaisi :) Meikkejä olisi kiva myös saada päivitettyä enemmän luonnonkosmetiikkaan, tällä hetkellä vain moussemainen tökötti (mitä se on, ei puuteri eikä meikkivoide... :DD). ssuvi__@hotmail.com

    VastaaPoista
  26. Oon kauan ollu aika epäileväinen noita luonnonkosmetiikkoja kohtaan vaikka ekologisuus on mulle tärkee arvo, mut oon nyt viime kuukausina kuullu niistä niin paljon hyvää että oon jopa alkanu harkitsemaan niitten käyttöönottamista. Sit on vaan aina tullu eteen siellä kaupassa hyllyn edessä se kysymys että hmm mitä mun sit pitäis ostaa ja lopulta en oo osannut mitään valita ja tuotteet on jääny sinne hyllylle. Elikkäs tää ois siinä mielessä huikee mahis päästä toisen (eli sun) avittamana luonnonkosmetiikkan suurenmoiseen maailmaan ja päästä testaan näitä paria tuotetta. Ehkä sit sais jotain osviittaa siitä et mitä vois jatkossa sieltä hyllystä napata mukaan hahah :D sonjakakko@gmail.com

    VastaaPoista
  27. En oo koittanu koskaan luonnonkosmetiikkaa ja haluisinkin tietää miten mun iho reagoisi siihen! Mulla kun on tosi kuiva iho luonnostaan ja just talvisin entistä kuivempi, niinkun sä sanoit kans et sulla on ollut, että auttaiskohan sit luonnonkosmetiikka. Nyt musta tuntuu et ainaku laitan puuteria mun naama on täynnä kuivia läiskiä :D Not fun ku en haluis kuitenkaan minään kiiltomatonakaan liikkua ympäriinsä.. roosailander1@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Luonnonkosmetiikkaa olen muutaman tuotteen verran testaillut vuosien saatossa eri merkeiltä ja toivon voivani siirtyä siihen pikkuhiljaa kokonaan. Olen ollut kuitenkin hieman arka ostamaan uusia luonnonkosmetiikkatuotteita, syynä korkeampi hinta ja atooppinen, pintakuiva sekaiho, jolle ei välttämättä kaikkien valmistajien tuotteet sovi. Näitä olisi mahtava päästä testailemaan :) riiti81(At)gmail.com

    VastaaPoista
  29. Viime aikoina olen alkanut ostelemaan myös luonnonkosmetiikkaa, varsinkin kun on alkanut tuntumaan, että monet tavalliset puhdistustuotteet ärsyttää kasvojen ihoa. Muutama puteli lisää kelpaisi aina :) henna.noponen@hotmail.com

    VastaaPoista
  30. Käytän luonnon- sekä synteettistä kosmetiikkaa sekaisin, ihan riippuen tuotteesta ja sen toimivuudesta! Esim. madaran puhdistusemulsio on lemppari, mutta ripsivärit ja osa hiustuotteista mielummin synteettisinä versioina niiden paremman toimivuuden takia:)
    Pakko myös kommentoida, että luonnonkosmetiikka ei ole sama kuin luomukosmetiikka!

    Cas-si-e@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos korjauksesta, huomasinkin jälkikäteen että käytin termejä hieman sekaisin ja sekavasti :-D

      Poista
  31. Olen kokeillut vasta ihan muutamia luonnonkosmetiikkatuotteita ja olen erästä shampoota lukuunottamatta kyllä pitänyt niistä kovasti. Madaraa en olekaan vielä ehtinyt testailemaan, joten olen innolla mukana ihanassa arvonnassa :)
    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  32. Kiva juttu tuo video, jotain näistä saattaa päätyä kokeiluun :) Olen "sekakäyttäjä" kosmetiikan suhteen, mutta toki tuotteiden turvallisuus on aina plussaa.
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  33. Iho-ongelmaisena tahdon ehdottomasti hoitaa hipiääni luonnollisella kosmetiikalla ( vartalovoiteet yms rasvat ); onhan ihomme suurin elin ja vaikka ihon läpi ei "läpi pääse" ihan kaikkea, niin itse koen turvallisemmaksi ja omiin arvoihin sopivammaksi suosia luonnonkosmetiikkaa. Meikkiä en sijaan tulee hyvin vähän käytettyä ja pääsääntöisesti nautin, siitä et kasvot saa olla vapaana.

    VastaaPoista
  34. Ihanaa! Mä käytän vähän vaihdellen kaikkia tuotteita, mut pääasia ja pääagenda on ollut löytää mun sekaiholle, hieman huonokuntoiselle semmoselle, hyvä luottotuote ja oon halukas kokeilemaan luonnonkosmetikaankin puolelta sellaista, koska uskon et se on loppupeleissä iholle kumminkin se paras. :-)

    pipsa.ahtiainen@seamk.fi

    My day videot on aina tervetulleita ;-)

    VastaaPoista
  35. Ihana video tosi hyvästä aiheesta, kiitos! Käytän jo kookosöljyä kasvovoiteena, mutta ois ihan mahtavaa päästä kokeilemaan muutakin luonnollista kosmetiikkaa, koska iho ei oo missään parhaassa mahdollisessa kunnossa eikä varmasti ties mitä aineita sisältävien normikosmetiikkatuotteita käyttämällä tuukaan. Muutenkin kun syö pääosin vegaanisesti ja puhtaasti niin ois ihana siirtyä kosmetiikankin puolella luonnollisempaan suuntaan :)
    vilma.vaaheranta@outlook.com

    VastaaPoista
  36. Olen pikkuhiljaa siirtymässä luonnonkosmetiikan käyttäjäksi. En vai raaski heittää tuotteitani pois vaan ostan vasta niiden loputtua uusia ja luonnonkosmetiikkaa.
    klaara49@luukku.com

    VastaaPoista
  37. Luonnonkosmetiikkaa suosin, mutta meikkejä en hirveästi ole vielä luomuna ostellut, kun on vanhoja ns. normimeikkejä vielä jäljellä. Video oli kiva :) talviuninalle(at)gmail.com

    VastaaPoista
  38. Itse olen hiljalleen vaihtanut kosmetiikkatuotteitani luonnonkosmetiikkaan sitä mukaan kun ne ovat loppuneet. Olen huomannut että omakin iho voi paljon paremmin kun tuotteet ovat luonnonmukaisia :-)

    tiia.kuopusjarvi(at)gmail.com

    VastaaPoista
  39. Aivan ihana video ja arvonta! :) Mä suosin hajusteettomia ja hellävaraisia tuotteita. Oon myös alkanut entistä enemmän kiinnostumaan luonnonkosmetiikasta. :)

    emmih96@hotmail.com

    VastaaPoista
  40. Luonnonkosmetiikkaa kyllä kiinnostaisi päästä testailee :) jennasusanna96@gmail.com

    VastaaPoista
  41. Mieluiten käyttäisin luonnonkosmetiikka mutta hinta on usein este. Joitain luonnokosmetiikka tuotteita olen kyllä käyttänyt jo vuosia.
    Tiina
    miumiu83 at gmail.com

    VastaaPoista
  42. Hei kiitos paljon näistä vinkeistä! :) Itse olen aikalailla kokonaan siirtynyt luonnonkosmetiikkaan, mutta kovin monia merkkejä en oo kokeillut. Madaran tuotteita olis huippu päästä kokeilemaan! :)
    marri93 (at) gmail.com

    VastaaPoista
  43. Käytän luonnonkosmetiikkaa juurikin samoista syistä kuin säkin, mutta oikeastaan alunperin vaihdoin siihen kokeillakseni auttaako se akneeni.

    VastaaPoista
  44. Vielä en yhtäkään luonnonkosmetiikkatuotetta omista, mutta paljon olen siitä ottanut selvää viime aikoina! Tosi mieluusti vaihtaisin kauneustuotteet luonnonmukaisempiin. Itseasiassa just olen viikonloppuna lähdössä Tallinnaan ja sieltä ajattelin etsiä käsiini luonnonkosmetiikkaa vähän huokeampaan hintaan, ainakin JOIK-merkki kiinnostaa :)

    pemoja@utu.fi

    VastaaPoista
  45. Näin videon vasta nyt, onkohan arvonta vielä käynnissä. Minulla on todella kuiva ja vaikea iho. Olen tutkinut erilaisia hoitovaihtoehtoja ja luulen, että luonnonkosmetiikka voisi olla hyvä ja toimiva minun iholleni.
    suskula@hotmail.com

    VastaaPoista