torstai 26. tammikuuta 2017

Viikonloppureissulle

Arvatkaapas mitä, tänään on mun onnenpäivä! Mä pääsen ruksaamaan yhden kohdan yli mun bucket listilta, sillä tititititiii...
 takki/ Ellos (saatu blogin kautta), hanskat/ Primark, housut/ Vero Moda, neule/ 2nd hand, kengät/ Vagabond
photos: Ida
edit: me

 ...Mä lähden Lappiin! Mun paras ystävä on muuttanut Rovaniemelle ja vihdoin sain aikaiseksi ottaa aikaa siellä vierailulle. Eräänä iltana viime viikolla päätin, että haluan päästä sinne lähiaikoina ja yht' äkkiä olikin jo kimppakyyti buukattu. Tosiaan aluksi katsoin junia (ja lentoja), mutta ne osoittautuivatkin yllättävän kalliiksi (etenkin lennot!!!). Opiskelijabudjetilla mennään ja nyt pääsen bensojen hinnalla sinne ja takaisin - kiitos Facebookin. Tämä päivä menee pääosin autossa istuskellessa, mutta oikeastaan ihan innolla odotan sitä. Näkeepähän maisemia!

Mä en ole tosiaan kertaakaan käynyt Kokkolaa korkeammalla ja olen enemmän kuin innoissani tästä loppuviikon kestävästä reissusta! Tiedossa on ainakin huskyfarmilla vierailua, hyvää ruokaa, ulkoilua ja ainakin yksien opiskelijabileiden testaaminen, jaiks. Jos en ehdi päivittää blogia loppuviikon aikana, voitte tuttuun tapaan seurailla meininkejä snapissa (katasti) ja instassa (katarinaruusu).

Kuullaan pian, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti