tiistai 3. syyskuuta 2013

UUSIA JUTTUJA

uudet2 uudet1 uudet3 uudet uudet5 uudet4

Tässä nyt kuvaa uusista jutuista, mitä on tullut lähiaikoina hankittua. Lähes kaikki vaatteet on hankittu kirpputorilta lauantaina, mukaanlukien eilisen asupostauksen bleiseri. Urheilupaita on kuitenkin ihan kaupasta ostettu ja testattukin on -  hyvin toimii! Eilen oli vaan tosi hiostava ilma juostessa, niin tuntui ehkä vähän liian lämpimältä silloin. Hajuveden ja rasvat oon saanut tuliaisina yms, sopii hyvin mulle hajuvesi- ja vartalorasvafriikille hah. Päätin myös pitkästä aikaa ostaa Aussien shampoota, kun muutaman kerran oon pessyt Elvitalilla ja hiukset menee heti kamalan rasvaisiksi ja likaisiksi, ei noi kaupan tuotteet vaan sovi mulle.. Hopeahoitoaine on Kickistä, päätin nyt kokeilla uutta, kun sitä mun vanhaa en löytänyt mistään. Tossa on koostumus ainakin tosi hyvä, tuloksesta hiuksissa en osaa vielä pahemmin sanoa mitään. Näiden lisäksi kävin Lifesta ostamassa lisää superfoodia, nimittäin Kaakaonibsejä. Testailtu on jo, voin kertoa reseptivinkkiä myöhemmin.

Musta on tullut hirveä shoppailija! Hyi hyi minua, pitää parantaa tapoja. Eilen törsäsin ihan huolella, kun laitoin illalla vielä tilausta Fitnesstukkuun. Siitä lisää myöhemmin :-)!

4 kommenttia:

  1. suosittelen koittaa shampota kerastaselta ;) omasta mielestö toi aussiekin on vähän semmosta markettikamaa, eikä tee mun hiuksille mitään mullistavaa. :( Missä kirppiksillä käyt kun aina noin ihania löytöjä ? :(

    VastaaPoista
  2. Ihana tuo valkoinen läpikuultava paita! :) Kivoja uusia juttuja muutenkin :)

    http://eerika-justthinkaboutit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. innolla oottelen lisää tietoa sun fitnesstukun tilauksesta :) !

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Oon niitä joskus testaillukin, mutta musta Aussien tuotteet on ehkäpä parhaita tuotteita hintaansa nähden - ja sopii mun päänahalle ja hiuksille tuhat kertaa normaalishampoita paremmin:) Lauantaina oltiin helsingin siivouspäivänä Ruttopuistossa, jossa oli iso kirppari! Muuten en pahemmin käy, kun ei niitä enää missään oikeen oo..

    Eeri: Kiitti!=)

    kata: Joo, mäkin odotan innolla sen saapumista :)

    VastaaPoista