torstai 12. maaliskuuta 2015

Viikonloppua odotellessa

Heissan! Tää tyttö on nyt aloittanut kevätsiivouksen ja vienyt talvitakkeja varastoon ensi talvea odottelemaan, siivonnut kaappeja ja kaivanut kevätvaatteita esiin. Eilen puin ekaa kertaa nahkatakin (koska mentiin autolla niin se oli riittävästi, muuten ei olisi vielä voinut) ja Vanssit, tänään mulla oli neuleen päällä kevättakki ja jaloissa Converset. Vaikka on yhä suht viileää, en vaan enää voinut pukea päälleni sitä mustaa talvitakkia. En vaan pystynyt. Tästä lähtien mun päällä nähdään vaan kevättakkeja, mä lupaan. plehat2 Tänään kävin koululla tekemässä markkinoinnin tentin, joka oli yläättävän haastava. Olin kyllä lukenut siihen, mutta siinä piti aika pikkkutarkasti kertoa erinäisiä asioita. Saa nähdä miten onnistui! Ensi viikolla on vielä englannin suullinen tentti ja sit alkaa helpottaa. plehat1 Tentin jälkeen käytiin Lauran kanssa kuvailemassa koulun lähiympäristössä ja sieltä sitten vielä koululle lounaalle. Lounaaksi oli ihanaa tofu-pähkinä-papusörsseliä ja ahmittiinkin sitä vatsat täyteen. Heti kotiin päästyäni kaaduin sänkyyn ja nukuin maittavat päikkärit - oon vieläkin sängyssä niiden jäljiltä :-D Tänään otan ihan iisisti, koska viikonloppu meneekin taas töitä tehden ja ympäriinsä pyörien. plehat4 Mulla on aamusta asti sattunut rintaan kun hengitän syvään. Se ei tunnu kun hengitön normaalisti, mutta jos otan syvän henkäyksen, niin se pistää vähän ns. "keskelle" rintaa. Mulle ei ole koskaan ennen käynyt tällaista, enkä tiedä onko tää ihan normaalia. Onko teille tuttua tämmöinen? Ajattelin kuulustella oloa tän päivän ja jos tää ei helpota huomiseen mennessä niin käyn lääkärissä. pleha
huivi Cubus/ aurinkolasit Gina Tricot/ takki H&M/ housut Bik Bok/ kengät Converse

Aurinkoisia päiviä vaan kaikille! Mä lähen nyt haukkaamaan pientä välipalaa ja palaan koulujuttujen pariin. Heippa :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti