perjantai 15. huhtikuuta 2016

Valokuvaaja hakusessa?

Moi ihanat tyypit, toivottavasti teidän viikko on sujunut mukavasti. Mulla on ollut todella hektinen viikko ja tänään onkin ollut ensimmäinen päivä kun olen saanut töiden jälkeen vaan relata kotona sen kummempia puuhailematta. Töissä on ollut todella paljon kaikennäköistä hässäkkää ja sen lisäksi on ollut sovittuna monenmoista puuhaa. Eilen olimme työporukalla isossa mainosalan gaalassa, Vuoden Huipuissa, ja ilta venyi todella myöhäiseksi. Tänään onkin sitten vähän hitaammalla temmolla tehty töitä ja nyt on ihana vaan olla kotona rauhassa.

Tosiaan meillä piti olla huomenna se smoothiebowl pop up, mutta sattuneesta syystä ei pystytäkään järjestämään sitä ja tällä hetkellä oon kyllä tosi iloinen tästä järjestelystä. Jos huomenna olisi ollut vielä tiedossa super hektinen ja stressiherkkä päivä, en tiedä miten mun voimat olisivat riittäneet. Onni onnettomuudessa siis! Tulemme toivottavasti järjestämään pop upin joskus toiste kun sille on parempi ajankohta._MG_8336_MG_8816 IMG_6213
_MG_4532_MG_0898 _MG_8419 _MG_6432 _MG_8401 _MG_4746 _MG_8862 _MG_3201 _MG_5479 Mutta postauksen varsinaiseen aiheeseen! Ajattelin tulla muistuttamaan teitä, että täällä kirjoittelee tuore valokuvaaja -yrittäjä, joka ottaisi mielellään vastaan uusia työkeikkoja. Varsinkin näin kevään edetessä olisi hyvä muistutella esimerkiksi ylioppilaskuvista, joiden kanssa kannattaa olla ajoissa liikkeellä - monet valokuvaajat ovat buukattuna jo kauan ennen yo -päivää. Eli jos esimerkiksi sellaista tai mitä tahansa muuta tarvetta uusille valokuville ilmenee niin ota rohkeasti yhteyttä sähköpostitse: katasti@hotmail.com. Ihan rohkeasti vaan ehdottamaan erilaisia kuvauksia, mä olen tosi avoin uusille kokemuksille!

TÄSTÄ pääset mun Facebook -sivuille ja TÄSTÄ pääset mun nettisivuille. 

Ihanaa viikonloppua kaikille! <3

1 kommentti:

  1. Voitko ottaa musta ylioppilaskuvat näin vuoden myöhässä :) XD

    VastaaPoista