lauantai 14. toukokuuta 2016

Lauantai

Voi tätä ilon määrää. Vaikka takana on suhteellisen tiukasti aikataulutettu parivuorokautinen ja yöunia kertyi viime yönä vain neljän tunnin verran niin oon super onnellinen ja tyytyväinen tällä hetkellä. Olimme Långvikissa viettämässä sisältömarkkinoinnin festivaaleja ja saman katon alla oli kaikki tutut somevaikuttajat snäppääjistä toimittajiin ja instagrammaajista valokuvaajiin. Oli ihan huikeeta, mutta kerron festareista tarkemmin vielä ihan omassa postauksessaan vähän myöhemmin. Kuvasaldoa on nimittäin kertynyt ihan mukavasti, joten stay tuned! Jos haluatte nähdä superpitkän mystoryn, kannattaa kurkata mun snäppi @katasti, sieltä löytynee vielä paljon video- ja kuvamateriaalia illasta.
kuvat: Ella Elers
muokkaus: Minä

Tällä hetkellä makoilen sohvalla ja yritän löytää inspiraatiota a) siivoamisen b) pakkaamisen ja c) ruuanlaiton suhteen. Mä olen nimittäin huomenna lähdössä Espanjaan (woop woop) Lauran tykö, enkä voisi olla yhtään innostuneempi! Mun piti aloittaa pakkaaminen jo paljon aiemmin tällä viikolla - pestä kenkiä, sovitella asuja ja pestä niitä tarpeen mukaan ja niin edelleen, mutta yllätys yllätys tässä sitä ollaan vieläkään matkalaukkua avaamatta. Onneksi lentoni lähtee vasta illalla, mutta mä tykkään aina pakata ajoissa ettei vaan unohdu mitään tärkeää. Kyllä tää varmaan tästä pikkuhiljaa etenee, heh.

Kivaa lauantaita kaikille! <3

1 kommentti: