lauantai 13. toukokuuta 2017

Elämä on tässä ja nyt

Moi ja ihanaa lauantaista aamua kaikille!

Täällä ollaan pikkuhiljaa palauduttu torstaisesta firman virkistyspäivästä, jota vietimme Vierumäen urheiluopistolla torstaina. Ohjelmaan kuului Hatsolon mieletön luento asenteista ja unelmista, hyvin syömistä, tiimeittäin urheilua, saunomista ja talviturkin heittämistä (!!) sekä biletystä aamun pikkutunneille saakka. 

Urheilulajeina miellä oli suppailua, kanootilla soutamista, erilaisilla välineillä toteutettua viestikilpailua sekä yleisurheilulajeja. Meillä oli ihan älyttömän hauskaa, mutta tässä kovassa temmellyksessä ei pieniltä haavereilta säästytty! Yhdet kaatuivat kanootilla, toinen veti nurin potkulaudalla ja taittoi nilkkansa ja kolmas vielä jotenkin onnistui lyömään päänsä yleisurheilutuokion aikana. Ja kyllä, nämä kaikki tapahtuivat täysin selvinpäin, kumma kyllä :-D 

takki/ 2nd hand, huppari/ Monki, reppu/ Adidas, housut/ Cubus, kengät/ Adidas*, lasit/ Gina Tricot

Tiedättekö, kun välillä on sellaisia iltoja, kun kaikki menee tosi smoothisti ja on niin hauskaa, ettei muista edes kelloa katsoa? Jossain vaiheessa huomaa, että kello on jo reippaasti yli tuhkimoajan ja vieläkään ei väsytä. Mulla oli tällainen fiilis torstaina! Meillä oli vanhat kunnon kotibileet koko jengin kera - tanssittiin, laulettiin musiikin tahtiin sekä kitaran säestyksellä, keskusteltiin pinnallisempia sekä syvällisempiä juttuja, naurettiin ja heittäydyttiin tanssiringin pyörteisiin. Kun vihdoin oli aika lähteä hotellille nukkumaan, käveltiin hiljaisen metsän läpi auringonnousun sekä aamu-usvan aikaan, kävimme katsomassa hevosia ja pääsimme lopulta lämpimään sänkyyn nukkumaan. 


Te, ketkä olette mua pidempään seuranneet, tiedätte varmaan mun olevan aikamoinen illan torkku ja säännöllistä unirytmiä rakastava tyyppi. Lähiaikoina on tullut käytyä ulkona vähän useammin, mutta yleisesti ottaen mä en käy hirveästi missään bilettämässä. Silloin harvoin kun niin tapahtuu, haluan heittäytyä täysin ja olla miettimättä huomista. Haluan nauttia elämästä vaikka niille aamun pikkutunneille asti, vaikka aamulla pitäisi kaivaa työkone ja to do-lista esiin ja olla skarppina vastaamassa asiakkaille. Mun on välillä hankala nauttia hetkestä stressaamalla seuraavaa päivää, joten mun mielestä ilta on onnistunut, kun ei mieti liikaa tulevaa. Ja ihan hyvin selvittiin eilisestä! 

kuvat: Nelli Kenttä
edit: Minä
Kuvat liittyy: Ei vahvasti

Tämän kyseisen illan jälkeen mulla ei ehkä fyysisesti ollut mikään paras mahdollinen olo, mutta henkisesti kyllä. En voi liikaa sanoa sitä, kuinka onnellinen mä olen meidän firman yhteishengestä ja niistä kaikista tyypeistä mun ympärillä. Ihmisiä, jotka tsemppaavat, inspiroivat ja antavat uusia näkökulmia elämään. Tyyppejä, jotka osaavat heittäytyä ja hyväksyvät kaikki omana itsenään sekä hyvinä että huonoina hetkinä. Tässähän melkein herkistyy! 

Harvemmin tulee omistettua postausta yhdelle bileillalle, mutta menkööt tällä kertaa. Tämä ilta oli kertomisen arvoinen. Uskalletaan heittäytyä ja nauttia elämästä, sillä me ei olla täällä ikuisesti :)

Mukavaa viikonloppua kaikille! 

2 kommenttia:

  1. Teiän työpaikka ja porukka vaikuttaa kyllä huikeelta! Ja niin totta joka sana tosta heittäytymisestä! Tän postauksen myötä myös mä iltatorkku päätin, että ens kesänä en mieti liikaa seuraavaa päivää enkä anna työpäivien häiritä, vaan jos joskus tekee mieli olla vähän pidempään jossain niin sallin sen itelleni, tärkein juttu on, että on hauskaa ja nauttii! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se onkin, ihana että fiilikset välittyy myös sinne päin <3 Jee, ihanaa! Nautitaan elämästä ja aina voi olla yhden päivän väsynyt, jos se tarkoittaa yhtä ikimuistoista iltaa ;)

      Poista