keskiviikko 17. toukokuuta 2017

Puhelimen kätköistä

Moikku!

Mun tulee kuvattua puhelimella tosi paljon ja useimmiten suurin osa niistä jää juurikin sinne puhelimen syövereihin, eikä nää ollenkaan päivänvaloa. Mä jotenkin tykkään hirveästi puhelimella otettujen kuvien fiiliksestä ja sen takia mua harmittaa, että moni niistä hyvistä otoksista jää kokonaan julkaisematta. Mitäs tuumaatte, jos tekisin välillä puhelinkuvacheckejä täällä blogin puolella?
 1. Maailman ihanimman näköisiä saippuoita Tallinnan saippuakaupassa. Harmi, etten tykkää käyttää palasaippuoita (mun lompakolle kyllä hyvä juttu) 2. Mä rakastan varjoja, ja tää kuva kiteyttää mun rakkauden niitä kohtaan aika hyvin. 3. Tallinnan vanhakaupunki - aina yhtä kaunis! 4. Meikäläisen look tänään. 5. Viherkasvi-inspiraatiota Thaimaan Rocket -kahvilasta 6. Tallinnassa lounaalla ja kahvilla. Nami. 7. Tehtiin Lauran kanssa lettuja tässä pari viikkoa takaperin. Aina yhtä herkullisia! 8. Minä ja aamutakki. 9. Lähdin eilen lenkille ja mun oli pakko pysähtyä koko ajan ihastelemaan ja kuvaamaan kaunista, vihertävää luontoa. Kaikkialla on niin kaunista! 
1. The Cockin terassi - kuvan ottamisen aikana tosin satoi lunta... 2. Olisipa taas jotkut juhlat, joihin voisi koristaa naamansa glitterillä! 3. Adidas -lenkkejä juostaan joka keskiviikko klo 18! Te kaikki saatte tulla mukaan ja kaiken tasoiset ovat tervetulleita. Lähtö on Why Join The Navyn luota, tulkaa mukaan! 4. Teen Lohilon kanssa yhteistyötä ja tänään meidän ovelle saapui iso lähetys näitä kyseisiä proteiinijäätelöitä. Tuhottiin jälkkäriksi yksi paketti ja siinä ei kyllä kauaa nokka tuhissut. Ihan sairaan hyvää ja nämä jäätelöt ovat kyllä huippu vaihtoehto herkkuhimon iskiessä. Kerron näistä myöhemmin lisää, olkaahan kuulolla :)

Suurin osa kuvista on näkynyt mun Instagramissa (@katarinaruusu) - ottakaahan seurantaan, mikäli tällaiset kuvat miellyttää jatkossakin :) 

Nyt mä lähden sohvalle makoilemaan ja lataamaan akkuja huomista varten - oon aikamoisen rätti! Ihanaa iltaa kaikille tasapuolisesti <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti