maanantai 21. tammikuuta 2013

TREENIÄ PERSUKSIIN

Hola, täällä kirjoittelee yksi liikuntakärpäsen pureman saanut henkilö! Parin kuukauden pituisen tauon jälkeen olen taas päässyt aloittamaan treenit ja ai että kun on hyvä fiilis. Tossa marraskuun lopussa tulin kipeäksi ja siinä meni samalla mun hyvä liikuntaputki ja sen jälkeen alkoikin olla sen verran paljon ohjelmaa ja menoa, että en nähnyt järkeväksi hankkia korttia salille. Mun piti aloittaa jo viime viikolla, mutta sitten tulin järkiini ja ajattelin juhlia juhlinnat ennen treenien alkamista ja nyt voin keskittyä terveelliseen elämään.

Mulla on jo pitkään ollut silleen, että oon syönyt ihan mitä sattuu ja liikunnalle ei tosiaan ole ollut yhtään aikaa. Nyt mulla on tavoitteena päästä kiinni terveellisempään ruokavalioon ja säännölliseen liikuntarytmiin. Yritän pitää liikunnat neljässä kerrassa viikossa, sillä edellinen viisi kertaa viikossa alkoi pikku hiljaa painaa päälle ja liikunnasta katosi se paras ilo. Nyt vaan hyvällä mielellä, eikä liian tosissaan!

Tänään oli jalkapäivä ja vannon, ettei kävely luonnistu huomenna kauheen hyvin. Oli sen verran hyvä treeni, että tästä on hyvä aloittaa! Haluatteko, että jatkan vielä niitä sellaisia treenipostauksia, joissa kerron aina mitä olen salilla tehnyt? Huomasin heti salille mennessäni, että siellä oli yllättävän paljon porukkaa. Kaikki jaksaa vielä käydä siellä karistamassa juhlapyhien kiloja pois ja jossain vaiheessa sitten taas hiljenee hah :-D Otin muuten taas sen yhdistelmäkortin ja tavoitteena olisi päästä käymään niillä ryhmäliikuntatunneillakin. Viimeks mulla nimittäin jäi niistä vähän huono maku suuhun, mutta voin antaa niille uuden tsäänssin!

Tällaista siis tällä kertaa, nyt muutamia inspiskuvia ja mulle toimivaa treenimusiikkia. tumblr_mavzdrnbql1rnzm2eo1_400_largetumblr_mazr5cmZiU1rgs7ono1_500_largetumblr_m4i1wn96a21roljzko1_500_largetumblr_mgld5zEa8E1qzqm4io1_500_largetumblr_mgqyszsjnw1qjiojso1_500_largetumblr_mgsmbnYrT11rkhmxro1_400_large 
Ja tässä vielä kuvaa sellaisesta kropasta, joka on lähinnä mun ideaalia. En tykkää yhtään liian hoikista vartaloista ja tää on ehkä kyllä vähän liian hoikka (Oli aika vaikeeta löytää sellaista perfect bodya). Mutta peppua saa ja pitää olla, sekä hyvä keskivartalo! Tästä on taas hyvä lähteä liikkeelle..

Kiinnostais tietää, millaisista vartaloista te tykkäätte. Kaikilla on niin erilainen maku ja itse rakastan kyllä muodokkaita naisia ja runsaita muotoja, mutta en itse viihdy sellaisissa. Pääasiahan kun on että viihtyy omassa vartalossaan, muulla ei ole niinkään väliä.

15 kommenttia:

  1. treenipostauksia vaan tuleen!:-)

    VastaaPoista
  2. Olinki jo kaivannut sun treenipostauksia!! Tänne niitä vaan;) ja oon samaa mieltä noista vartaloista! Liian hoikka ja tikku ei oo mun mieleen. Naisessa pitää olla muotoja :D mielummin timmi ja lihaksikas, kuin sellanen kukkakeppi :)

    VastaaPoista
  3. Laita ihmeessä niitä treenausjuttuja, ne oli niin kivoja :Dd ja samoin ne missä kerroit mitä teit salilla

    VastaaPoista
  4. Onko sulla joku tietty ohjelma, vai treenaatko vaan tiettyä osaa kropastas kerralla eri laitteilla vähän fiiliksen mukaan esim. just jalkoja/yläkroppaa jne? Itekki haluisin ja aion ruveta salilla ravaamaan. On vaan niin vaikee löytää tietoa netistä ko. asiasta. Tai kyllä sitä tietoa löytyy, mutta se on niin ristiriitaista :D

    VastaaPoista
  5. Emilia: Yes sir!

    Laura: Jee, kiva kuulla! Joo ei todellakaan mikään tikku ole mun mieleen, mutta mieltymykset kullakin :-)

    Anonyymi: Joo, yritän muistaa laittaa mahdollisimman usein!

    riikka: No siis voin tarkemmin selittää lähiaikoina, mutta oon vaan jakanut eri lihasryhmät eri päiville niin, että viikon aikana tulee treenattua jokaista ryhmää vähintään kerran. Ja jos alottelee vasta salillakäyntiä niin mun käsittääkseni kannattaa aloittaa sillä ihan, että hakee tuntumaa omiin lihaksiin ja treenaa about kolme kertaa viikossa koko kropan ja myöhemmin vasta aloittaa teemapäivät :-)

    VastaaPoista
  6. ite tykkään (naisen) vartalosta jossa on muotoja! mut se on myös lihaksikas! en tykkää semmosest langan laihasta vartalosta! ja lisää tälläsii postauksii:)

    VastaaPoista
  7. olis myös kiva kuulla sun ruokavaliosta ja päivän syömisistä:) nekin on niin iso osa treenaamista! hyvältä näyttää:)

    VastaaPoista
  8. Jooo kannatan treenipostauksia :-)!

    VastaaPoista
  9. Reeni postauksia vaa tulemaan :)

    VastaaPoista
  10. Olis kiva kyllä lukea niitä treenipostauksia, mutta voisitko tällä kertaa opetella vaikka laitteiden nimet koska me lukijat ei tajuta mitään "siis se on se laite jossa heilutellaan silleen polvia" -selityksistä.

    :-) muttajoo, treenipostaukset tervetulleita ja prodejauhevinkit kans, mitä oot testannu ja mikä on maistunu parhaimmalta :D

    VastaaPoista
  11. oon lukenu tätä blogia vähä satunnaisesti nii en tiiä jos oot jo jossain maininnu mutta siis onks se toinen kirjottaja tässä enää mukana? (:

    VastaaPoista
  12. Tee vain treenipostauksia!

    VastaaPoista
  13. Jee jee salille vaan, mä ainakin tunnen itteni aina miljoona kertaa paremmaks (ja maailman voimakkaimmaks) ihmiseks salin jälkeen :-) ja aina kun ei voikaan aikaa ja jaksua treenaamiseen riittää, ni ku muistais sen kunnolla (nimenomaan tarpeeks ja oikeita ruoka-aineita) syömisen, se tekee niiiin paljon, ainakin mun kohalla se on se eniten vaikuttava seikka.

    Nykyään ku ihannoidaan laihuutta, en voi väittää etteikö mun tekis mieli palata niihin aikoihin ku olin laihimmillani. Yritän vaan aina muistuttaa itelleni että se, että mulla on nyt vaikka vähän isompi pylly ni sen oon saanu ainoostaan treenaamisella, joten jos otettas kyykkyskaba sen pienipeppusimman kanssa ni veisin kuusnolla ;) mutta kait sekin on sit ihan ok jos sitä pientä persusta ihannoidaan eniten, mut muotoa täytyy tosiaan olla.

    VastaaPoista
  14. En halua mitenkään päteä mutta ku sulla riittää tota intoa aina välillä niin paljon nii vinkkinä että kannattais alottaa ihan vaikka kaks-kolme kertaa viikossa treenaamalla ja silleen että menis itsepintaisesti salille eikä minkäänlaisia tekosyitä juhlimisesta yms :D terveellisen elämän voi aina alottaa alusta kunnolla, mutta realistisinta on yrittää tehdä vähän kerrallaan, tai näin mä asian nään. tsemppiä!! :)

    VastaaPoista
  15. Kiitos kaikillekommenteista! Treenipostauksia tulossa kyllä aina kun vaan ehdin ;)

    ja anonyymi: Ei ole enää mukana blogissa :-( Ei ollut hänen juttunsa.

    VastaaPoista