maanantai 10. marraskuuta 2014

Ensi viikolla lentokoneessa?!

Hola, pirteää maanantaita kaikille! En olekaan tainnut täällä vielä mainita mun tulevasta reissusta, joka on tullut tässä ilmi ihan hiljattain ja aika ekstemporena. Mä lähen ens viikolla käymään Englannissa! Ajatus lähdöstä moikkaamaan kaveria Brightoniin oli muhinut mielessä jo hyvän tovin ja eräänä iltana sitten päätin vaan repäistä ja ostin itselleni lennot Gatwickiin. Mulla on ollut hirveä matkakuume tässä lähiaikoina ja kun tää opiskelijabudjetti ei mitään suurempia reissuja salli, niin lähden taas tuonne tuttuun ja turvalliseen paikkaan. yeey2 yeey1
Alunperin tarkoituksena oli mennä pelkästään Brightoniin kolmeksi yöksi, mutta Lontoolle sydämeni menettäneenä mä ehdotin kaverille, että tehtäis mun lempparipaikkaan päivävisiitti tulopäivänä. Onneksi tää käy Assin töiden puolesta ja näin ollen päästään viettämään päivää Lontoossa ja illaksi mennään sitten Brightoniin. Vissiin sanomattakin selvää, että oon ihan täpinöissäni? En malta odottaa montaa juttua; Oxford Streetin vilinää, upeita rakennuksia, ihania ihmisiä, Brightonin vintageliikkeitä (joissa viime kerralla tuli liian vähän pyörittyä), Brighton Pierillä vierailua (...joka sekin meni mönkään viimeksi), kahviloissa istuskelua.. Kääk, onneks en joudu odottaa kun vaan yhdeksän päivää.
yeey3 yeey5 yeey7
En tiedä miksi, mutta mulla on aina Englannissa todella kotoisa olo. Siellä on ihmiset niin mukavia, aina löytyy jotain puuhailtavaa, ruoka on hyvää ja edullisempaa kuin meillä, upeita valokuvauskohteita on mielin määrin, aina tulee niin onnellinen olo. Tällä reissulla mä saan viettää aikaa jonkun verran yksiksenikin, mutta se ei ole ongelma, päinvastoin. Nimenomaan odotan sitä kun saa pyöriä missä itse haluaa ja milloin haluaa! Voi viettää halutessaan tunteja niissä lukuisissa vintage aarreaitoissa.
yeey6 yeey8 yeeey
Kuvat on viimekeväiseltä reissulta. En ole tainnut vieläkään näyttää suurinta osaa matkakuvista täällä. Yhdessä vaiheessa tuli vaan sellanen fiilis, että ne kuvat ei lopu ikinä ja niiden muokkaaminen alkoi olla super vaivalloista. Pahoitteluni siis! Mun täytyis vähän opetella noiden reissupostausten organisointia niin, ettei kauheesti jäis kertomatta kivoja juttuja. Mutta pääseepähän taas sitäkin harjoittelemaan!

Nyt vielä kaipaisin vinkkejä esimerkiksi tuonne Brightoniin, missä kannattaa käydä syömässä, mitkä nähtävyydet olis sellasta 'sisäpiirin tietoa', mitä tällainen tavallinen turisti ei ehkä osaa käydä katsomassa? Kaikki vinkit ja nippelitiedot otetaan avosylein vastaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti