sunnuntai 2. elokuuta 2015

Muista hengittää

Justin Nozuka - After Tonight

Moi. Mitä teille kuuluu? Tarkoitan sitä, että hengittäkää kerran syvään sisälle ja ulos, ottakaa hartiat pois korvista ja miettikää, että miten menee. Stressaako? Onko hyvä lomamoodi? Onko kaikki ihan normaalisti eli jees? Mun pitäis useammin tehdä juuri näin ja miettiä, todeta: Nyt on hyvä näin.

IMG_9063IMG_9065 Olen tällä viikolla ollut taas kipeänä. Olisihan se pitänyt muistaa, että tulen lähes poikkeuksetta aina lentokoneessa kipeäksi. Tällä(kään) viikolla ei siis olla päästy treenaamaan ja olen ottanut kaiken irti viimeisestä 2/2 lomaviikosta. Siis ihan oikeasti lomaillut, eli maannut kotona, käynyt pitkillä kävelylenkeillä, makoillut kalliolla auringonpaisteessa musiikkia kuunnellen, tehnyt ekstempore- reissun mökille, syönyt herneitä, käynyt koiran kanssa lenkillä, kokeillut uutta ruokavaliota, kuunnellut paljon hyvää musiikkia.. Voisin siis sanoa, että tää on ensimmäinen loma jolloin olen päässyt totaalisesti rentoutumaan. En ollut järjestänyt joka päivälle hulluna ohjelmaa. Ensimmäinen lomaviikkohan meni festaroidessa ja ulkomailla, joten tällä viikolla on ollut ihana vain olla. IMG_9064IMG_9066IMG_9062 Tänään päätin taas lähteä pitkälle kävelylle, kun en jaksanut olla yksin kotona ja kaunis auringonlasku houkutteli reippailemaan. Onneksi lähdin, sillä mut valtasi ihan mielettömän hyvä fiilis. Kuuntelin lempparibiisejä, mietin ihania kesän tapahtumia, nautin auringonpaisteesta enkä pitänyt mitään kiirettä. Puolessa välissä matkaa päätin vain istahtaa kalliolle, tehdä muutaman kroppaa avaavan venytyksen ja nauttia auringon lämmittäessä kasvoja. Oli niin ihanaa vain istua tuossa ja katsella veden liplatusta. Mun oli hyvä olla. 

En voi käsittää, että nyt on jo elokuu. Siis... Mihin tää kesä hävis? Voin kyllä rehellisesti sanoa, että mulla on ollut niin upea kesä, ettei taida olla toista samanlaista. Olen heittäytynyt täysin fiiliksen vietäväksi, viettänyt paljon öitä ystävien kanssa tanssien ja hauskaa pitäen, kömpinyt aamun sarastaessa kotiin nukkumaan, päästänyt irti arkisista rutiineista, kokeillut montaa uutta asiaa, ollut stressaamatta turhista ja pyrkinyt pitämään mielessä yolo- mentaliteetin. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, mun mielestä se on ihan hemmetin hyvä pitää mielessä. Me eletään täällä vaan kerran, joten tehdään sitten meidän päivistä muistelemisen arvoisia.

Ollaan joka päivästä kiitollisia, jooko?

Hyvää alkavaa viikkoa muruset! xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti