lauantai 24. lokakuuta 2015

Sisustuskauppavinkki pääkaupunkiseudulla

*Kaupallinen yhteistyö Cosy & Coyntry:n kanssa

Onko ruudun takana muitakin sisustuksesta innostuneita kuin minä? Epäilen vahvasti että on ja siksi ajattelin tulla vinkkaamaan teille ihanasta sisutuskaupasta, jossa vierailin ensimmäistä kertaa pari viikkoa takaperin. Paikka on nimeltään Cosy & Country ja myynnissä olevat tuotteet ovat esteettisiä ja maalaishenkeä huokuvia. Valikoimista löytyy varmasti jokaiselle jotain - vähän hempeämpää ja vaaleasävytteistä, mutta myös vähän tummempaa ja kuoseilla varustellumpaa. Jotenkin niin symppis paikka, jossa allekirjoittanut kierteli ees sun taas hypistellen vaikka ja mitä ihania juttuja. Tässä vähän fiiliksiä ja kuvia paikan päältä! 
IMG_0142IMG_0136 IMG_0134 Itselleni lähti mukaan esimerkiksi tuota toffeenmakuista rooibosteetä, josta tuli yksi lemppareista kertaheitolla. Pussi tuoksui jo ulkopuolelta niin hyvälle, että maku ei voinut olla muuta kuin herkullinen! IMG_0140 IMG_0141
Vaikka oma sisustustyylini on ehkä hieman rosoisempi kuin ihan se perinteisin maalaisromanttinen, löysin minäkin liikkeestä paljon kaikkea ihanaa! Olin kuin lapsi karkkikaupassa päästessäni laajalle kynttiläosastolle, jossa suurin osa oli vielä tuoksullisia versioita. Mä olen nimittäin kyllästynyt niihin Ikean 'tuoksu'- kynttilöihin joista ei saa kunnolla mitään tuoksua aikaiseksi. Mä olen nimittäin sen verran ahkera kynttilöiden polttelija, että mähän voisin kotouttaa niitä aina vaan kun mahdollista, heh.

Cosy & Country sijaitsee Espoossa osoitteessa Marketanpuisto, Pehtorinkuja 5. Jo itsessään koko miljöö on ihana ja todella rentouttava! Keskellä kaunista puistoa isojen vaahterapuiden katveessa. Sinne olisi tehnyt mieli lähteä pienelle luontoretkelle eväiden kanssa - ehkä mä joskus vielä teenkin niin!

Millainen sisustustyyli iskee teihin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti