tiistai 3. marraskuuta 2015

Sopivasti onnellinen

Tänään on ollut huippupäivä! Aamu alkoi sillä, kun kauniit auringonsäteet paistoivat sisälle ikkunoista ja.. paljastivat jok' ikisen pölyn ja lian meidän kämpässä ja siitä alkoikin varsinainen (raivokas) siivousoperaatio. Parissakymmenessä minuutissa oli imuroitu, luututtu lattiat paikoittain kahteenkin kertaan, pyyhitty pölyt ja pesty vessa. Huhhu! Mulla tulee aina välillä tollasia siivouskohtauksia ja kaikki on pakko saada tip top- kuntoon mahdollisimman nopeasti, oonko ainoa? Kun tästä kohtauksesta selvisin, sain Lauran meille kylään ja hoidettiin kouluhommia pois alta niin täällä meillä kuin myös myöhemmin Helsingin keskustassakin. Kun hommat oli hoidettu, napattiin ihanat kahvit mukaan ja otettiin nää muutamat kuvat siinä samalla nautiskellessa.

IMG_7218 IMG_7216 IMG_7224 IMG_7217
kuvat: Laura

Sieltä matka jatkui pitkään odotetulle reissulle, nimittäin uuden kameran hommaamiseen! Olen jo pitkän aikaa miettinyt uuden kameran ostoa ja lähes päivittäin olen pääni puhki miettinyt eri vaihtoehtoja. Nyt mulla tuli erittäin hyvä tarjous vastaan Facebookin valokuvaajien kirpparilla ja oli pakko tarttua siihen yhtään empimättä. Ja nyt mä olen onnellinen täyskennoisen kameran omistaja, ai että. Miten voi pieni ihminen olla näin onnellinen yhdestä tavarasta? Sain mukaan myös uuden objektiivin rikki menneen 50 millisen tilalle, joten sitäkään ei tarvitse enää murehtia. Mulla on niin paljon motivaatiota kuvailla kaikenlaista, en malta odottaa että pääsen kunnolla testailemaan!

Huomenna olis vuorossa vielä vähän koulujuttuja, kuvausreissua ja pakkailua, joiden jälkeen saan rentoutua ja odottaa torstaita, kun lähdetään poikaystävän kanssa Berliiniin. Tätä reissua on odotettu taas kuin kuuta nousevaa, enkä millään malttaisi enää pysyä pöksyissäni. Odotan ihania ja tunnelmallisia kahviloita, uusia kokemuksia, shoppailua, rentoutumista ja kaikkea näiden väliltä! Meillä on upea hotelli varattuna ja sieltä löytyy jopa uima-allas ja kuntosalikin, joten odotuspotenssi nousee taas ainakin kymmenellä! Jos teiltä löytyy vielä viime hetken vinkkejä Berliiniin, antaa palaa! 

Palaillaan ensi viikolla, nyt mä aion ottaa lomaa kaikesta (paitsi snäpistä @katasti ja instasta @katarinaruusu hah)! Heippa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti