torstai 26. marraskuuta 2015

Torstain piristysruiske

Mulla on ollut niin hyvä fiilis nyt parin päivän ajan! Oon ollut ihan fiiliksissä ihan kaikesta ja koko ajan. Ihan uutta tämmöinen, mutta enpä valita. Huomaa heti muutoksen mielialassa, kun on taas päässyt urheilemaan. Toissapäivänä vedin jalkatreenin, eilen olin ilmajoogassa Esportilla (sen jälkeen olo oli aivan mieletön!!) ja tänään vedin pitkästä aikaa käsitreeniä. En mä vaan voi hehkuttaa tarpeeksi, kuinka hyvä fiilis mulla treenistä tulee. Sitä melkein aina jo unohtaa tauon aikana miksi treenaa, mutta heti kun saa kovat painot käteen ja hikipisarat otsalle, palaa syyt heti äkkiä mieleen. Boom!_MG_7989 _MG_7978 _MG_7949 Näin tänään kaveriani shoppailun merkeissä ja päädyttiinhän me kasvishamppareille ja glögeillekin siinä lomassa. Kierreltiin kaikkia keskustan kauppoja läpi ja mä en tyyliin koko päivänä edes vilkaissut puhelinta. Sen sijaan nautin ystäväni seurasta ja hänen lähdettyään jäin juttelemaan kaikille myyjille, sain aikaiseksi kivoja keskusteluja, ilahduin myyjien hyvästä palvelusta ja iloisuudesta, jäin vielä juttelemaan puhelimistakin erään Sonyn esittelijänkin kanssa. Oli tosi kivaa, oli jotenkin super duper mukavia tyyppejä tänään mua palvelemassa! On se kumma miten mukava palvelukin voi piristää niin paljon. Vilkaisin kännykkää vasta treenin jälkeen ja se teki kyllä hyvää olla vähän tavoittamattomissa, sillä nykyään saatan olla vähän liiankin riippuvainen internetistä ja kaikesta informaatiosta. _MG_7975 _MG_7986_MG_7968 kuvat: Linda Alku _MG_7965 _MG_7946 Haluaisin vaan muistuttaa kaikkia teitä nöpöneniä siitä, että muistakaa tehdä sellaisia juttuja joista teille tulee hyvä mieli. Vaikka se vaatisi hieman vaivaa tai aika olisi kortilla, koittakaa järjestää sille aikaa. Se fiilis jonka siitä saa, voi olla korvaamaton omaa jaksamista ajatellen. Oli se teille sitten mitä tahansa, koittakaa järjestää sille aikaa parhaanne mukaan :-)!

Kohta on viikonloppu, jee!

2 kommenttia: