sunnuntai 14. helmikuuta 2016

Toteutin pitkäaikaisen haaveeni

_MG_3626 _MG_3591 _MG_3613_MG_3624 ... Nimittäin leikkasin ruuhkatukkani pois ja nykyään nautin kevyistä ja huomattavasti lyhyemmistä hiuksista. Ai että mä oon iloinen, että uskalsin vihdoin tehdä sen! Kysymys kuuluu: miksi en tehnyt sitää aiemmin?

Mullahan oli jo pitkän aikaa ollut niin, että pidin hiuksia kiinni 90% ajastani ja silloin harvoin auki ollessaan ne takkuuntuivat helposti ja niitä joutui pesemään tosi usein. Olin aina haaveillut lyhyemmistä hiuksista, mutta en kuitenkaan pitkään aikaan uskaltanut luopua kutreistani. Ajattelin, että olen ollut aina 'se pitkätukkainen tyttö' ja koin osan identiteetistäni katoavan hiusten myötä. Hah-hah sanon minä! Mä tykkään hirveästi tästä lyhyemmästä mallista sen niin sen huolettomuuden kuin nätin ulkomuodonkin ansiosta. Hipelöin ja ihastelen koko ajan tätä mallia sekä kylmempää sävyä, voi tätä onnea!

One happy gal over here. Ihanaa ystävänpäivää joka iikalle, levittäkää hyvää mieltä ja rakkautta ympärillenne <3

9 kommenttia:

  1. Näytätpä ihanalta! Tosi nätisti sopii tuo tukka sulle <3_<3

    VastaaPoista
  2. Ihana kampaus tosiaan! :) Oot nii nättinä <3

    VastaaPoista
  3. mulla oli silloin ennenkuin leikkasin vähän sama fiilis, että oon se "pitkähiuksinen" tyttö, mutta nyt en vois kuvitellakkaan pitkää tukkaa enää itselle!! Houkuttais lyhentää vaan lissää :----D Hyvältä näyttää sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo älä!! Mäkin haluisin vielä lyhyemmäks jossai vaiheessa :-D ja sulle sopii kans nii hyvin <3

      Poista
  4. oooh miten hyvin voi sopiakaan sulle just toi pituus!! tähän niitä sydänsilmäemojeita

    VastaaPoista
  5. Oi, niin ihanat! <3 Ootan tässä ite milloin malttaisin...ehkä sitten häiden jälkeen vaikka mies oli kyllä sitä mieltä että et sitten leikkaa mitään vaimotukkaa! :D Mutta eihän se nyt polkka tarvitse olla ;)

    VastaaPoista