keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

4 x Parasta tänään


Aamutreenit, jotka alkoivat 6.30. Vaikka herääminen ennen kuutta oli suoraan sanottuna aika syvältä (en ole pitkään aikaan tottunut näin aikaisiin heräämisiin), oli väsymys jo tiessään heti aamun rutiinien jälkeen. Oli aivan ihanaa kävellä Helsingin katuja pitkin kun kaupunki on vasta heräilemässä ja aamuaurinko paistaa kasvoille. Treeneissä oli tosi hyvä meininki ja treenasin ensimmäistä kertaa muscle upeja - hehes, hetki menee vielä. :-D
Mut otettiin tosi lämpimästi vastaan uudella salilla ja sain jo epävirallisen kutsun erään tyypin tupareihinkin. Kuulemma huomasivat heti, kun aamutunnilla oli uusi kasvo! Tunnin jälkeen jäin vielä juomaan tyyppien kanssa kahvetta ja rupattelemaan niitä näitä. Tästä oli hyvä jatkaa töihin hyvillä mielin!
Mun alkoi matkalla töihin tehdä hirveästi mieli croissanttia ja mun ajattelutapaan kuuluu totella vaistoja - kävelin Lidliin ja otin croissantteja mukaan myös työkavereille. Oli kiva piristää muidenkin aamua hieman epätavallisemmalla aamiaisyllärillä. Mun hyvän mielen aamiainen oli tänään täytetty croissantti ja marjasmoothie. Nami!
kuvat: Laura Laukka
muokkaus: Minä

Illalla mennään työporukalla trampoliinipuistoon leikkimään. Oon jo tosi pitkään halunnut käydä siellä ja vihdoin pääsen sinne pomppimaan lapsen tavoin, hahaa! Ihanaa vaihtelevaa aktiviteettia näin keskelle viikkoa, me likey.

Viettäkäähän tekin mukava päivä, pus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti