torstai 8. syyskuuta 2016

Uusi aikakausi

kuvat: Joanna Suomalainen

Unelmat on tehty toteutettaviksi, ne sanoo. 

Mä uskoin niitä ja ajattelin, että totta, mähän voin tehdä mitä vaan haluan. 

Ja sit mä päätin tehdä mitä mä haluan.

--

Tällä hetkellä istun tietokoneeni kanssa meidän upeassa, persoonallisessa ja auringonvaloa tulvivassa toimistotilassa. Tänne päädyttiin monen sattuman kautta ja mä olen edelleen sitä mieltä, että sattumaa ei ole olemassakaan - ainoastaan juuri meille tarkoitetut jutut ja kohtalon sormi. Täällä tullaan tekemään niin hienoja juttuja, että en meinaa edes housuissani pysyä. 

12 luovan alan yrittäjää, luova ympäristö, hyvä meininki. Niillä mennään näin aluksi ja tulossa on varmasti vielä paljon enemmän.

"Every morning you have two choices; Continue sleep with your dreams or wake up and chase them."

6 kommenttia:

  1. Siis wau, oon niin fiiliksissä sun puolesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jere, ihana kuulla - mäkin oon super fiiliksissä!

      Poista
  2. Ihanat housut, tosi mukavan näköset! Tuntuu tyhmältä kommentoida jotain tekstiin kuulumatonta asiaa mutta pisti silmään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ne ovat todella mukavat! :) Haha, aina saa kommentoida - oli se sitten tekstiin kuuluvaa tai kuulumatonta <3

      Poista