maanantai 17. lokakuuta 2016

#LakritsiMustikka


Hei! Olen mukana Indiedaysin ja Arla Ihanan kampanjassa, jossa haastetaan bloggaajia inspiroitumaan Arlan uusien jugurttien värimaailmasta. Väriteemat ovat musta ja keltainen sekä musta ja sininen. Itse kuulun #LakritsiMustikka -tiimiin ja sinimusta värikombo toimii mulla tosi usein niin arkena kuin juhlassakin. Enpä taida edes muistaa milloin olisin viimeksi käyttänyt jotain keltaista vaatetta, vaikka ihana väri onkin! Olisiko tässä pieni haaste minulle, voisin käyttää joskus sitä keltaistakin? 
Mä en ole oikeastaan koskaan ollut kamalan värikäs pukeutuja, mutta etenkin syksyn ja talven tullen suosin mielelläni helppoja sekä mukavia vaatteita - useimmiten aika tummanpuhuvia. Mikäköhän siinä on, että musta näyttää lähes aina hyvältä oli se sitten mekon tai t-paidan muodossa? Olen kuullut monen sanovan, ettei musta heille sovi, mutta mun silmään musta sopii ihan kaikille. Sen kanssa kun yhdistää tummansinistä ja niin kuin mulla näissä kuvissa, antaa meikin olla yksinkertaisimmillaan, ei voi mielestäni mennä pieleen.
Tämän kampanjan inspiroimana kokeilin tätä lookia ensimmäistä kertaa ja ihastuin toden teolla! Olen omistanut tuon hatun jo kuukausia, mutta en ole oikein osannut käyttää sitä. Välillä on ollut ongelmana sen yhdistäminen, vaikkei tuo taida sen kummoisempaa asua ympärilleen kaivata. No, nyt käytin sitä pitkästä aikaa ja mielestäni se sopii täydellisesti yhteen tuon Marimekon klassikkopaidan kanssa. Mitä mieltä te olette?
kuvat: Linda Alku


Arlan kampanjaan kuuluu kilpailu, jonka pääpalkintona on pikkujoulustailaus. Palkina on 150 euron arvoinen kampaus ja meikki. Liity kampanjasivulla joko mustasini- tai mustakelta -makutiimiin ja tunnusta syksyn värejä. Suosittelen käymään täällä inspiroitumassa syksyn mustakeltaisista ja mustasinisistä lookeista, ja osallistumassa huikeaan stailauskilpailuun, joka tapahtuu ilmoittamalla itsensä jompaan kumpaan makutiimiin. Kukapa ei haluaisi voittaa itselleen pikkujoulustailausta? Onnea siis kilpailuun kaikille tasapuolisesti!


Yhteistyössä: Arla Ihana


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti